اخبار تکنولوژی

نسخه امریکایی گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا رویت شد

گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ در یک پایگاه داده نظارتی که شماره مدل گوشی هوشمند ادعایی را فاش می‌کند، مشاهده شده است. ما هنوز چند ماه تا عرضه احتمالی پرچمدار نسل بعدی این شرکت یعنی گلکسی اس ۲۵ اولترا فاصله داریم، اما شایعات در مورد مشخصات دوربین و تنظیمات ذخیره‌سازی آن در حال حاضر در وب در حال انجام است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا، نسل قبل آن، در ماه ژانویه با چندین ویژگی هوش مصنوعی که توسط تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ فعال شده بود، عرضه شد و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. Android Headlines گلکسی S25 Ultra را در پایگاه داده IMEI با شماره مدل SM-S938U مشاهده کرد. بر اساس شماره مدل‌های قبلی سری گلکسی، ‘U’ می‌تواند مرجع نوع ایالات متحده باشد. نوع بین المللی احتمالا با شماره مدل متفاوتی وارد بازار می‌شود. علاوه بر شماره مدل، لیست هیچ مشخصاتی را در مورد گوشی فاش نمی‌کند.

انتظار داریم گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ مانند نسل قبلی گوشی‌های سری گلکسی اس اوایل سال آینده رسمی شود. شایعه شده است که ارتقاء دوربین با فوق عریض و سنسورهای تله فوتو در حال افزایش است. گفته می‌شود این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه عقب است که شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود.

برای مقایسه، نسل فعلی گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای سیستم دوربین عقب چهارگانه مشابه با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر است. علاوه بر این، گفته شده که گلکسی اس ۲۵ اولترا به حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.1 با سرعت انتقال داده ۸ گیگابایت در ثانیه مجهز شد.

این می‌تواند یک ارتقاء جزئی نسبت به حافظه فلش UFS 4.0 موجود در Galaxy S24 Ultra باشد. گفته می‌شود که این دستگاه بر روی نسل بعدی Snapdragon 8 Gen 4 اجرا می‌شود. گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ در ماه ژانویه با قیمت اولیه ۱۲۹۹۹۹ روپیه به بازار عرضه شد.

گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا در دست ساخت است

در دیگر خبرها سامسونگ رسما از یک مانیتور هوشمند جدید برای بازار جهانی رونمایی کرد. این مدل جدید مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 بوده که مجموعه‌ای از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را به ارمغان می‌آورد. مانیتور هوشمند جدید نوید افزایش تجربه مشاهده در OLED را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، سامسونگ Odyssey OLED G8 دارای یک پنل اولد ۳۲ اینچی است که وضوح ۴K UHD، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، می‌توانید انتظار کیفیت تصویر واضح و پاسخ‌دهی عالی را داشته باشید، که باعث می‌شود هم در کاربری محتوا و هم در گیمینگ مهارت داشته باشد. این مانیتور هوشمند دارای صفحه نمایش ضد تابش نور است و به پردازنده NQ8 AI Gen 3 در بخش فنی مجهز شده است.

این تراشه از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا محتوایی را که با وضوح تقریباً ۴K با سامسونگ Gaming Hub و برنامه‌های تلویزیون هوشمند بومی آن نمایش می‌دهد، به تصویر بکشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا