اخبار تکنولوژی

نسخه بتا One UI 6 برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شد

پس از شروع اشتباه در اوایل این هفته، سامسونگ بالاخره نسخه بتا One UI 6 را دردسترس قرار داد. اکنون برای کاربران Galaxy S23 در ایالات متحده، آلمان و کره جنوبی دردسترس است.

برای شرکت در نسخه بتا، باید برنامه Samsung Members را در Galaxy S23 خود باز کنید و روی بنر بالای برنامه لمس کنید. چند دقیقه پس از انتخاب، باید آپدیت OTA را برای دستگاه خود مشاهده کنید. این یک به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ خواهد بود و شما را وارد One UI 6 می‌کند.

One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ است که قرار بوده حدود یک ماه دیگر عرضه شود. سامسونگ با این آپدیت تغییراتی را در One UI ایجاد کرده است. اگرچه این یک به‌روزرسانی نسبتاً کوچک بوده، اما از دیدگاه کاربر، طراحی مجدد نسبتاً بزرگی وجود دارد که قطعاً کاربران بلافاصله متوجه آن خواهند شد.

با One UI 6، سامسونگ طراحی جدید و ساده شده‌ای را ارائه می‌کند. با عناصری مانند فونت پیش‌فرض جدید و همچنین ایموجی‌های جدید در صفحه‌کلید سامسونگ، به همه ظاهری مدرن‌تر می‌دهد. پنل سریع نیز ظاهر جدیدی پیدا می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی ویژگی‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنند دسترسی داشته باشند.

اکنون وقتی Quick Panel را تا انتها پایین می‌کشید، دو کلید بزرگ برای WiFi و بلوتوث را مشاهده می‌کنید که فضایی برای نشان دادن اتصال آنها به شما دارد. باقی تنظیمات سریع در وسط قرار دارند، با یک لغزنده روشنایی بزرگ‌تر در زیر لغزنده روشنایی که ضامن‌هایی برای محافظ راحتی چشم و حالت تاریک نیز به همراه دارد. در نهایت پایین دکمه‌های جدید Smart View و Device Control قرار دارد.

بتا One UI 6 با ویژگی‌های بیشتر از راه رسید

سامسونگ با بتا One UI 6 به کاربران سفارشی‌سازی بیشتری می‌دهد. شما می‌توانید صفحه‌های قفل مختلف را بر اساس حالت‌ها و روال‌ها تنظیم کنید، همراه با ویجت دوربین سفارشی جدید که کاربران می‌توانند حالت دوربین و مکان ذخیره عکس را از قبل انتخاب کنند. در نهایت سامسونگ تجربه موبایل را با نرم افزارهای به‌روز ساده کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند کارهای روزمره را سریع‌تر انجام دهند و بهره‌وری را افزایش دهند.

امروز می‌توانید برای One UI 6 بتا در Galaxy S23 خود ثبت‌نام کنید، به خاطر داشته باشید که این نسخه بتا است، بنابراین ممکن است تا آنجا که به اشکالات مربوط می‌شود، بسیار سخت باشد. سامسونگ این آپدیت را بزودی دردسترس کاربران بیشتری قرار خواهد داد و رابط کاربری جدید ویژگی‌های بزرگ را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

سامسونگ هر سال نسخه جدیدی از نرم افزار خود را ارائه می‌دهد و انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری درباره این نسخه دردسترس قرار گیرد. One UI 6 برای دستگاه‌های مختلفی ارائه خواهد شد و سری اس ۲۳ اولین مدل‌هایی با این ویژگی هستند.

مشخص نیست چه زمانی سایر محصولات سامسونگ آپدیت را دریافت خواهند کرد و باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا