اخبار تکنولوژی

نسخه ترانسفورمز گوشی نوبیا Red Magic 8 Pro+ معرفی شد

اواخر سال گذشته، نوبیا گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار گوشی نوبیا Red Magic 8 Pro+ را معرفی کرد. روز قبل از نسخه ویژه ترانسفورمرز این تلفن رونمایی شد، دستگاهی که Red Magic 8 Pro+ Transformers Leader Edition نام دارد.

این گوشی هوشمند در رنگ‌های Optimus Prime و در باکسی شیک عرضه می‌شود که در داخل آن لوازم جانبی زیادی وجود دارد. از جمله مواردی که دارای آهنربا خودرویی، خنک کننده، نشان Optimus Prime و آداپتور برق ۱۶۵ واتی است.

نسخه محدود به غیر از طراحی و کیت توسعه یافته دو تفاوت نسبت به نسخه اصلی دارد. اولاً، این دستگاه به طور انحصاری با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. ثانیاً قیمت از ۸۳۵ دلار به ۹۳۵ دلار افزایش یافت.

لیست نکات برجسته Nubia Red Magic 8 Pro+ Transformers Leader Edition شامل پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و بلندگوهای استریو می‌شود. وضوح دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل است در حالی که دوربین جلو کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

نوبیا Red Magic 8 Pro+ در طرحی خاص

در دیگر خبرها طی ماه‌های اخیر شرکت‌های دیگری هم به فهرست تولیدکنندگان گوشی تاشو افزوده شدند که باید به تکنو و گوگل اشاره کرد. حال به نظر رسیده بزودی باید نوبیا ZTE را هم به لیست اضافه کرد زیرا بزودی گوشی نوبیا Z60 Fold معرفی می‌شود.

ظاهراً اولین تاشوی ZTE نوبیا Z60 فولد و شماره مدل آن NX801J خواهد بود. در سوی دیگر، گفته می‌شود که دارای صفحه نمایش ۷.۳ اینچی AMOLED تاشو است.

این دستگاه با چیپست سری ۸ کوالکام همراه شده، اگرچه دقیقاً مشخص نیست کدام یک. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم برای مالتی تسکینگ روان همراه شده و دو نوع حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت. گویی این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا