اخبار تکنولوژی

نسخه جهانی اوپو A3 Pro 5G در نزدیکی

از همان جایی که کار را متوقف کردیم، اوپو A3 Pro 5G (جهانی) اخیراً در هر دو گواهی Eurofins و SDPPI مشاهده شد. در حالی که گواهی SDPPI شماره مدل «CPH2639» و نام دستگاه را نشان می‌دهد، گواهی Eurofins جزئیاتی در مورد مشخصات باتری ارائه می‌دهد. امروز، ما همچنین اوپو A3 Pro 5G را در گواهی TDRA امارات مشاهده کردیم.

این لیست همان شماره مدل «CPH2639» را نشان می‌دهد و تحت نام بازاریابی، به عنوان اوپو A3 Pro 5G درج شده است. با این حال، شماره ثبت تجهیزات در این گواهی وجود ندارد، که نشان می‌دهد هنوز در حال انجام است. جدا از این، گواهی TDRA از نظر مشخصات چیز زیادی در مورد گوشی هوشمند فاش نمی‌کند.

مشاهده قبلی در Eurofins نشان داد که A3 Pro 5G (Global) دارای ظرفیت باتری ۴۹۷۰ میلی آمپرساعتی است که احتمالاً به عنوان ۵۰۰۰ میلی آمپر‌ساعت به بازار عرضه می‌شود. گواهی Eurofins همچنین نشان داد که با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه خواهد شد.

تا کنون، آن را در Geekbench یا کنسول Google Play مشاهده نکرده‌ایم، بنابراین نمی‌توان گفت که آیا همان مشخصات مشابه چینی‌اش را خواهد داشت یا خیر. در اخباری مرتبط هنوز چند ماه تا انتشار اندروید ۱۵ فاصله داریم، اما این هیجان علاقه مندان به اندروید را برای سیستم عامل جدید محدود نمی‌کند. برخلاف دو نسخه آخر  اندروید ۱۳ و اندروید ۱۴، سیستم عامل اندروید ۱۵ آینده دارای ویژگی‌ها و پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی برای ارائه است که باعث می‌شود مشتاقانه منتظر انتشار رسمی باشیم.

اوپو A3 Pro 5G  در نزدیکی عرضه جهانی

در حالی که منتظر انتشار رسمی هستید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که گوشی هوشمند پاوپو شما واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید ۱۵ است تا بتوانید در زمان عرضه به‌روزرسانی برای دستگاهتان، از آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها لذت ببرید. این لیست نهایی دستگاه‌های Oppo نیست که به‌روزرسانی اندروید جدید را دریافت می‌کنند، زیرا فهرست رسمی هنوز منتشر نشده است. با این حال، ما از قبل سیاست به‌روزرسانی نرم‌افزار را برای اکثر دستگاه‌ها می‌دانیم و از این رو، ایجاد فهرست دشوار نبود.

اوپو وعده داده است که چهار آپدیت اندروید را برای گوشی‌های پرچمدار خود که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن عرضه شدند منتشر کند. آنهایی که قبل از سال ۲۰۲۳ عرضه شدند، سه آپدیت اندروید دریافت خواهند کرد. گوشی‌های میان‌رده اوپو Reno، F، K و Find Lite/Neo برای دو به‌روزرسانی اصلی اندروید واجد شرایط هستند. در نهایت، برخی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سری A دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند، در حالی که اکثر آنها تنها یک ارتقا خواهند داشت.

اگر گوشی اوپو شما در لیست نیست، نگران نباشید. منتظر لیست رسمی باشید، زیرا ممکن است Oppo دستگاه‌های بیشتری را به سیستم‌عامل جدیدتر ارتقا دهد، و سپس بررسی کنید که آیا نیاز به ارتقا به مدل جدیدتر دارید. اندروید ۱۵ هنوز در مرحله توسعه است و انتظار می‌رود که نسخه پایدار آن در ماه اکتبر عرضه شود، مشابه اندروید ۱۴ سال گذشته. پس از انتشار پایدار، شرکت‌های گوشی‌های هوشمند زمان بیشتری برای بهینه‌سازی پوسته‌های سفارشی خود (ColorOS) اختصاص می‌دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا