اخبار تکنولوژی

روتر ایسوس ZenWiFi BQ16 Pro نسل جدید معرفی شد

شرکت معروف ایسوس بسیاری از گجت‌های خود را در رویداد CES 2024 که در لاس وگاس برگزار شد رونمایی کرد. از میان گجت‌هایی که ایسوس در این رویداد خاص معرفی کرد، یکی از آنها مش روتر ایسوس ZenWiFi BQ16 Pro است.

این روتر WiFi 7 سرعت تا ۳۰ گیگابیت بر ثانیه و تا ۸۰۰۰ فوت مربع برد دارد. این مدل با گنجاندن پورت‌های اترنت ۱۰ گیگابیت در ثانیه ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از اتصالات سیمی پرسرعت لذت ببرند. مجهز به فناوری AiMesh چهار باند است که پتانسیل‌های WiFi 7 را در همه باندها باز می‌کند، به علاوه بک هال اختصاصی ۶ گیگاهرتزی با هوش مصنوعی به اطمینان از اتصالات بدون تراکم ایجاد می‌کند.

دستگاه از اتصال شبکه ۴G LTE/5G پشتیبانی می‌کند. همچنین تا ۲ برابر ظرفیت بیشتر با ۳۲۰ مگاهرتز و تا ۱.۲ برابر بازده بیشتر با ۴K-QAM ارائه می‌دهند.

Smart Home Master در داخل برنامه تلفن همراه روتر ایسوس، راه‌اندازی و مدیریت زیرشبکه آسان و قدرتمند را برای دستگاه‌های IoT، VPNها و کنترل والدین فراهم می‌کند. این روتر با ۱۲ آنتن داخلی و ۱۶ ماژول جلویی پرقدرت که برای مناطق بدون وای فای در همه جهات مناسب است، قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می‌دهد. همچنین با قابلیت تجاری AiProtection Pro که توسط Trend Micro، اسکن امنیتی و مرور ایمن ارائه می‌شود تا نهایت امنیت را رقم زند.

روتر ایسوس ZenWiFi BQ16 Pro کامل و جذاب

ایسوستِک کامپیوتر اینکورپوریتِد که معمولاً با نام‌های ایسوس یا اَسوس شناخته می‌شود، ابرشرکت تولیدکنندهٔ فناوری تایوانی است که در ۲ آوریل ۱۹۸۹ تأسیس شد. دفتر مرکزی ایسوس در تایپه، پایتخت تایوان قرار دارد.

نام ایسوس از چهار حرف آخر کلمه «پگاسوس» گرفته شده‌است. ایسوس، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکنندهٔ مادربرد در دنیاست و از ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ به مدت یک سال یعنی تا ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است. ایسوس در سراسر جهان فعالیت می‌کند و بیش از ۱۴ هزار کارمند در ۵۰ کشور جهان دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۹ درآمدی بالغ بر ۱۸ میلیارد دلار داشته‌است.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون این روتر مش به سایت این برند تایوانی مراجعه کنید. ایسوس همیشه سعی داشته محصولاتی مدرن و باکیفیت را در اختیار مخاطب قرار دهد. انتظار داریم بزودی این مدل در بازارهای مختلفی عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا