اخبار تکنولوژی

نسل بعدی گوشی تاشو هوآوی و ZTE دوربین سلفی زیر نمایشگر دارد

شرکت هوآوی قصد دارد در محصولات تاشو خود تحولی ایجاد کند. به شکلی که در گزارش تازه بدست آمده مشخص شد، شرکت هوآوی و ZTE در همکاری با تولیدکننده چینی نمایشگر یعنی BOE به دنبال فناوری جدید هستند.

گفته شده نمونه اولیه این نمایشگر توسط BOE به نمایش درآمد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. همچنین انتظار داریم حسگر دوربین سلفی زیر نمایشگر تعبیه شود. صفحه نمایش ممکن است در واقع تمام مزایای پنهان کردن دوربین سلفی Galaxy Z Fold4 را داشته باشد، بدون هیچ یک از اشکالات.

حتی با وجود اینکه گفته می‌شود دستگاه مفهومی از هواوی می‌آید، گویی نمایشگر اصلی آن توسط ZTE ساخته شده است. این همکاری ظاهری ممکن است چندان بد نباشد، زیرا شامل یک OEM با چندین نسل تجربه در فناوری UDC می‌شود، همانطور که در جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Nubia RedMagic و Axon مشهود است.

سپس، صفحه نمایش جدید Q8 برای تاشوها با وضوح ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ (در مقایسه با ۲۴۹۶ در ۲۲۲۴ در Mate X3) و کاهش نور ۱۴۴۰ هرتز مرتبط شده است. با این وجود، به نظر می‌رسد پرچم‌دار ادعایی نسل بعدی هواوی همان فرم فاکتور گسترده‌ای را دارد که در گوگل Pixel Fold به کار گرفته می‌شود، بدون در نظر گرفتن حاشیه‌های کوچک برای صفحه نمایش بزرگ.

گوشی تاشو هوآوی و ZTE با فناوری جدید همراه می شود

در اخباری مرتبط هواوی پیشتر آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای  ساعت Watch GT 3 Pro خود منتشر کرده و پیش از این شامل نسخه ساده ساعت هوشمند مورد اشاره می‌شد.

این آپدیت با شماره ساخت ۳.۰.۰.۷۶ و حجم ۷۶ مگابایت عرضه شد. برخلاف Watch GT 3، آپدیت Watch GT 3 Pro به صورت جهانی منتشر شده است. در حال حاضر دریافت آن توسط کاربران مختلف آغاز شده و افراد می‌توانند این بروزرسان OTA را در برنامه گوشی هوشمند خود بررسی کنند.

در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان روی بهینه سازی سیستم و بهبود کاربری فعالیت داشتند. این آپدیت همچنین به دلیل یک باگ بهبود یافته که باعث شده سنسور SpO2 دچار مشکل شود، شناخته می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا