اخبار تکنولوژی

نسل بعدی گوشی ریزر موتورولا در نزدیکی رونمایی

موتورولا در سال جاری با به تعویق انداختن عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو خود در سال ۲۰۲۴، اوضاع را تغییر می‌دهد. برخلاف سال گذشته که Moto Razr 2023 و Moto Razr Plus 2023 در تاریخ ۱ ژوئن معرفی شدند، هنوز هیچ اطلاعیه‌ای برای مدل‌های نسل بعدی گوشی ریزر مشخص نشد.

طبق گزارشی از SmartPrix، گوشی Moto Razr 2024 و Moto Razr Plus 2024 اکنون قرار است در اوایل جولای رونمایی شوند و بزودی در دسترس جهانی قرار خواهند گرفت.

این تغییر در زمان‌بندی می‌تواند نتیجه موقعیت استراتژیک موتورولا برای پاسخ به اعلامیه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ باشد که برای ۱۰ جولای برنامه‌ریزی شده است. با تأخیر در رونمایی، موتورولا احتمالاً می‌تواند استراتژی راه‌اندازی خود را به‌ویژه از نظر قیمت‌گذاری و تبلیغات تنظیم کند.

در حالی که تاریخ دقیق عرضه و مشخصات هنوز مشخص نیست، اطلاعات قبلی افشا شده جزئیات اجمالی از آنچه مصرف کنندگان ممکن است انتظار داشته باشند را ارائه می‌دهد. شایعه شده است که Razr Plus 2024 یا Razr 50 Ultra از طراحی کلی آشنا با صفحه نمایش پوششی ۴ اینچی کمی ارتقا یافته برخوردار است.

در بخش فنی، می‌تواند چیپست کولاکام Snapdragon 8s Gen 3 را در خود جای دهد، که ممکن است از نظر برخی به دلیل موقعیت آن را قاتل پرچمدار بدانیم. سیستم دوربین نیز ممکن است شاهد پیشرفت‌هایی باشد که احتمالاً دارای یک لنز تله فوتو ۲x جدید است. ویژگی‌های اضافی که برای Razr Plus 2024 پیش بینی شده، شامل باتری بزرگ‌تر و استاندارد مقاومتی IPX8 در برابر آب است.

نسل بعدی گوشی ریزر موتورولا در نزدیکی

نسل بعدی گوشی ریزر موتورولا یا Razr 50 پیش بینی می‌شود که دارای صفحه نمایش پوششی بسیار بزرگ‌تری در مقایسه با Razr 2023 باشد. ممکن است از پردازنده مدیاتک Dimensity 7300X 5G استفاده کند، یک تغییر قابل توجه نسبت به Snapdragon 7 Gen 1 که در سال گذشته یافت شد.

قیمت گذاری می‌تواند از الگوی سال گذشته پیروی کند، به طوری که Moto Razr 2024 از حدود ۶۹۹ دلار شروع می‌شود و Razr Plus 2024 با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدل‌های پایه. با این حال، کاهش بالقوه چیپست در هر دو مدل ممکن است موتورولا را وادار کند تا در استراتژی قیمت‌گذاری خود تجدید نظر کند. همانطور که هست، هر دو مدل Razr 2023 به طور مداوم با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی خود به فروش می‌رسند.

در دیگر خبرها موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری G به زودی در بازار است. ما گزارش های مربوط به موتورولا Moto جی ۸۵ آینده این شرکت را پوشش دادیم. اکنون، یک گزارش تازه، نگاهی مناسب به گزینه‌های طراحی و رنگ آن به ما ارائه کرده است.

همین هفته گذشته، Moto G85 در رندرهای لو رفته با صفحه نمایش خمیده و سیستم دوربین دوگانه در عقب مشاهده شد. قبل از آن، این گوشی هوشمند حتی در پلتفرم GeekBench نیز رویت شد. G85 جدید در دو گزینه رنگی نیز قابل مشاهده که شامل گزینه‌های خاکستری و سبز می‌شود. این گزینه سبز رنگی روشن با روکش چرم گیاهی در عقب دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا