اخبار تکنولوژی

نسل جدید ساندبار هایسنس راهی بازار شد

هایسنس طیف محصولات صوتی خود را  نسل جدید ساندبار هایسنس سری HS و AX خود گسترش داده است. این ساندبارها برای تکمیل تلویزیون‌های هایسنس طراحی شده و کیفیت صدای بهتری را ارائه می‌دهند.

سری HS برای کاربرانی طراحی شده که به دنبال ارتقای صوتی مقرون به صرفه هستند. HS2000 کوچک‌ترین مدل است که دارای صدای ۲.۱ کاناله با خروجی ۲۴۰ وات است. HS3100 صدای ۳.۱ کانالی را با یک بلندگوی مرکزی اختصاصی و یک ساب ووفر خارجی ارائه می‌کند و ۴۸۰ وات را ارائه می‌کند. HS5100 سطح بالای صدای فراگیر ۵.۱ کانالی را با بلندگوهای سیمی اضافی در عقب و خروجی ترکیبی ۵۴۰ وات ارائه می‌دهد.

نسل جدید ساندبار هایسنس از راه رسید

همه مدل‌های HS از Dolby Digital، Dolby Digital Plus و DTS Virtual پشتیبانی می‌کنند و گزینه‌های ارتباطی مانند پورت‌های HDMI ARC، بلوتوث ۵.۳، نوری، AUX و USB را ارائه می‌کنند. سری AX برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند عملکرد صوتی بالاتری داشته باشند. AX3120G صدای ۳.۱.۲ کاناله را با بلندگوهای رو به بالا و یک ساب ووفر خارجی ارائه می‌دهد که ۳۶۰ وات قدرت تولید می‌کند.

AX5125H صدای ۵.۱.۲ کاناله را با بلندگوهای عقب بی‌سیم و یک ساب ووفر قدرتمندتر با مجموع خروجی ۵۰۰ وات ارائه می‌دهد. هر دو مدل AX از Dolby Atmos و DTS برای تجربه صدای فراگیرتر، با گزینه‌های اتصال مشابه به سری HS، به علاوه اضافه شدن دو پورت HDMI پشتیبانی می‌کنند. هر دو سری شامل کنترل از راه دور، گزینه‌های نصب روی دیوار و حالت‌های اکولایزر هستند. سری HS بین ۱۲۹ تا ۲۹۹ یورو قیمت دارد، در حالی که سری AX بین ۳۴۹ تا ۴۹۹ یورو متغیر است و بسته به مدل در دسترس خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت هایسنس مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا