اخبار تکنولوژی

نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ قبل جولای معرفی می شود

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در اواخر سال جاری به عنوان جانشین گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در کنار سومین گوشی تاشو سطح پایه معرفی شوند. Elec (به زبان کره ای) گزارش می‌دهد که سازنده گوشی‌های هوشمند قصد دارد گوشی‌های تاشو سامسونگ خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار کند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، شرکت کره جنوبی قرار است مشخصات و تامین کنندگان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S25 سامسونگ را تا ماه می نهایی کند.

بر اساس این گزارش، سامسونگ تولید قطعات گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را از ابتدای ماه می آغاز خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد تا این گوشی‌های تاشو را تا اواسط جولای عرضه کند. سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را در ۲۶ جولای سال گذشته معرفی کرد، مدل‌های ۲۰۲۲ آن در ماه آگوست وارد بازار شدند.

طبق این گزارش، دو ماه پس از عرضه پیش‌بینی‌شده گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی فولد ۶، سامسونگ همچنین قصد دارد نسخه ارزان‌تری از این دومی را با نام گلکسی زد فولد FE عرضه کند. طبق گزارش‌ها، این مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر بدون پشتیبانی از قلم به‌منظور پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها وارد بازار می‌شود و در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه می‌شود، تقریباً در همان زمانی که اپل قرار است سری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۶ را عرضه کند.

گوشی‌های تاشو سامسونگ در نزدیکی

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود جانشین‌های سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۴ در اوایل سال ۲۰۲۵ وارد بازار شوند و انتظار می‌رود سامسونگ تا پایان ماه می درباره مشخصات محصول و تامین‌کنندگان قطعات گوشی‌های پرچمدار بعدی خود تصمیم بگیرد.

ماه گذشته، گزارش شد که سامسونگ در حال کار بر روی یک مدل استاندارد گلکسی زد فولد ۶ و یک مدل گلکسی زد فولد «Ultra» است که می‌تواند اواخر امسال عرضه شود، مدل دوم گران‌ترین دستگاه تاشوی شرکت، مانند سری گلکسی اس، خواهد بود که مدل اولترا نیز دارد. احتمالاً در هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های تاشو این شرکت منتشر خواهد شد.

در دیگر خبرها سامسونگ گلکسی A55 و گلکسی A35 را معرفی کرد. جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت بسیاری از مشخصات اصلی خود را به اشتراک گذاشته و در عین حال به دلیل ویژگی‌های انتخابی با یکدیگر متفاوت هستند. نخست باید به تلفن گلکسی A55 اشاره کرد.

گلکسی A55 همچنان نسبت به سایر گوشی‌های سری A مانند نسل قبلی خود گلکسی A54، از ساخت پریمیومی برخوردار است. دارای عقب شیشه‌ای و فریم فلزی است.

همچنین، مانند سایر مدل‌های جدیدتر، با طراحی جزیره کلیدی جدید وارد بازار می‌شود. بنابراین، کلیدهای پاور و ولوم کمی از قاب بلند شده‌اند. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با حفره و پنل سوپر AMOLED است که توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این پنل رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

این دستگاه توسط یک چیپ Exynos 1480 جدید با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2 انرژی می‌گیرد. این چیپست با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است که شامل یک سنسور اولیه ۵۰ مگاپیکسلی با کمک OIS، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت سلفی، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا