اخبار تکنولوژی

گوشی Ace2 Pro وان پلاس در نزدیکی رونمایی

امتیاز عملکرد گوشی Ace2 Pro  وان پلاس در وب سایت Geekbench فاش شد و چیپست این دستگاه آشکار گشته است. یکی از ویژگی‌های برجسته Ace2 Pro نوع آن با ۲۴ گیگابایت رم است. سازندگان اندروید شروع به ارائه عملکرد بیشتر بر روی تلفن‌های خود کرده و OnePlus یکی از اولین OEM‌هایی است که از ۲۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

شایعات اولیه حاکی از آن بوده که OnePlus Ace2 Pro به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز می‌شود، اما به نظر می‌رسد که دارای چیپست نسل قبلی Snapdragon 8 Gen 2 باشد.

در نتیجه تست گیگ بنچ، OnePlus Ace2 Pro با شماره مدل “PJA110” لیست شده است. در حالی که تایید شده یک نوع رم ۲۴ گیگابایتی وجود دارد، نتایج بنچمارک موجود مدلی با رم ۱۶ گیگابایتی را نشان می‌دهد. شایان ذکر است که نسخه رم ۲۴ گیگابایتی ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر امتیازات معیار نداشته باشد، زیرا مزیت اصلی رم در تسهیل انجام مالتی تسکینگ بی‌وقفه با باز ماندن برنامه‌ها در پس‌زمینه است.

آنچه در مورد این گوشی نیز می‌دانیم آن است که از شارژ سریع ۱۵۰ واتی SUPERVOOC پشتیبانی می‌کند و از شارژ سریع باتری اطمینان می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک صفحه نمایش با وضوح ۱.۵K بوده که وضوح صفحه نمایش بین FHD و QHD قرار می‌گیرد.

در دیگر خبرها وان پلاس در رویداد ChinaJoy از یک سیستم کاملاً جدید  سطح هوافضا “Tiangong cooling” رونمایی خواهد کرد. حدس زدن این که چه نوع سیستم خنک کننده‌ای است سخت است، اما ظاهراً OnePlus روی ایده بزرگ کار می‌کند.

گوشی Ace2 Pro در راه است

OnePlus برای مدت طولانی در عرضه دستگاه‌های مفهومی منحصر به فرد بسیار موفق بوده، قبل از آن آنها یک دستگاه مفهومی ساخته بودند که دوربین‌های عقب را با کمک شیشه‌های تغییر رنگ تقریبا نامرئی می‌کرد. جدیدترین دستگاه مفهومی OnePlus تا به امروز، “OnePlus 11 Concept” است.

نوارهای رنگارنگ در OnePlus 11 Concept در واقع هم یک نمایش بصری و هم یک سیستم خنک کننده فعال هستند، OnePlus آن را Active CyroFlux می‌نامد. این همیشه یک دستگاه مفهومی بوده و هرگز به فروش نرسیده، اما سیستم خنک‌کننده جدیدی که OnePlus روی آن کار می‌کند، به نظر می‌رسد می‌تواند چیز بزرگی باشد، شاید در دسترس مشتریان قرار گیرد.

با رونمایی از سیستم خنک‌کننده جدید، انتظار می‌رود جزئیاتی در مورد Ace2 Pro آشکار شود، زیرا یک سیستم خنک‌کننده جدید باید در گوشی‌های عملکرد محور OnePlus استفاده شود. Ace2 Pro در اصل یک گوشی خاص بوده زیرا این گوشی با ۲۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این مقدار رم بیشتر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است.

OnePlus Ace2 Pro دارای ۲۴ گیگابایت رم، ۱ ترابایت UFS 4.0، صفحه نمایش با وضوح ۱.۵K و شارژ سریع ۱۵۰ واتی خواهد بود. انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. این برند در تلاش است محصولاتی خاص را به مخاطبان خود ارائه دهد. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد معرفی دستگاه‌های بیشتر این کمپانی چینی باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا