اخبار تکنولوژی

نمایشگر جدید دل اولتراشارپ ۳۸ معرفی شد

به تازگی مانیتور جدید دل اولتراشارپ ۳۸ با طراحی منحنی و جذاب معرفی شد و اکنون برای خرید در بازار ایالات متحده و اروپا دردسترس است.   UltraSharp 38 دل با یک پنل IPS دارای سایز ۳۷.۵ اینچی از ویژگی‌های چشمگیر بهره می‌برد که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است.

فناوری IPS Black مانیتور کنتراست را افزایش می‌دهد و تصاویری پر جنب و جوش را برای فیلم، تلویزیون و تولید محتوا ایده آل می‌کند. با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ تجدید ۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی سریع ۵ میلی‌ثانیه، تصاویر واضحی را ارائه می‌کند و عملکردی روان را تضمین می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته آن دقت رنگ آن است که ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و به دلتا E کمتر از ۲ می‌رسد. این ویژگی، همراه با حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت، تصاویری چشمگیر با رنگ‌های واقعی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، مانیتور مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال از جمله HDMI 2.1، DP 1.4، USB-C با انتقال برق ۹۰ وات و پورت شبکه ۲.۵Gbps RJ-45 را ارائه می‌دهد.

در ابتدا با قیمت ۱۵۲۹.۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسید، اما اکنون به ۱۱۴۹.۹۹ دلار کاهش یافته و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال نمایشگرهای باکیفیت هستند. در بریتانیا و منطقه یورو به ترتیب ۱۱۶۲۰.۸۰ پوند و ۱۳۰۳.۰۵ یورو قیمت گذاری شده است.

دل اولتراشارپ ۳۸ از راه رسید

در دیگر خبرها دل پیش از نمایشگاه CES 2024 از مانیتور U4025QW رونمایی کرده است. این مانیتور ۴۰ اینچی دارای صفحه نمایش خمیده بوده و طبق گفته Dell، این مانیتور اولین مانیتور ۵K جهان با گواهی راحتی چشم است. دل UltraSharp 40 دارای طراحی شیک و ویژگی‌های بزرگ است.

قیمت این مانیتور در آمریکا ۲۳۹۹ دلار و در کانادا ۳۲۸۹ دلار است و برای عرضه در ۲۷ فوریه برنامه‌ریزی شده است. دل U4025QW دارای یک پنل پیشرفته LG IPS Black برای بهبود کنتراست رنگ و سیاهی عمیق‌تر است و کیفیت صفحه نمایش آن را افزایش می‌دهد. رزولوشن ۵K یا ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به همراه نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که برای بازی و محتوای سریع ایده آل است.

از نظر دقت و محدوده رنگ، مانیتور ۹۹ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همچنین دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 است و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ ارائه می‌دهد که عملکرد محدوده دینامیکی بالا را برای بهبود روشنایی و کنتراست تضمین می‌کند. این امر آن را به انتخابی مناسب برای کارهای رنگی حرفه‌ای و محتوای بصری باکیفیت تبدیل می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا