اخبار تکنولوژی

نمایشگر دل UltraSharp 40 معرفی شد

دل پیش از نمایشگاه CES 2024 از مانیتور U4025QW رونمایی کرده است. این مانیتور ۴۰ اینچی دارای صفحه نمایش خمیده بوده و طبق گفته Dell، این مانیتور اولین مانیتور ۵K جهان با گواهی راحتی چشم است. دل UltraSharp 40 دارای طراحی شیک و ویژگی‌های بزرگ است.

قیمت این مانیتور در آمریکا ۲۳۹۹ دلار و در کانادا ۳۲۸۹ دلار است و برای عرضه در ۲۷ فوریه برنامه‌ریزی شده است. دل U4025QW دارای یک پنل پیشرفته LG IPS Black برای بهبود کنتراست رنگ و سیاهی عمیق‌تر است و کیفیت صفحه نمایش آن را افزایش می‌دهد. رزولوشن ۵K یا ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به همراه نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که برای بازی و محتوای سریع ایده آل است.

از نظر دقت و محدوده رنگ، مانیتور ۹۹ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همچنین دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 است و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ ارائه می‌دهد که عملکرد محدوده دینامیکی بالا را برای بهبود روشنایی و کنتراست تضمین می‌کند. این امر آن را به انتخابی مناسب برای کارهای رنگی حرفه‌ای و محتوای بصری باکیفیت تبدیل می‌کند.

از نظر اتصال، دل U4025QW به ویژگی‌های خوبی تجهیز شد. دارای هاب Thunderbolt 4 با پورت‌های مختلف از جمله یک پورت Type-A و دو پورت Type-C، خروجی HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4. این مدل طیف گسترده از گزینه‌های اتصال را رقم زده که مانیتور به راحتی می‌تواند در اکثر تنظیمات ادغام شود.

دل UltraSharp 40 با طراحی شیک

این مانیتور همچنین از انتقال شارژ ۱۴۰ واتی از طریق درگاه Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کند و به آن امکان می‌دهد دستگاه‌های سازگار را به طور موثر شارژ کند. علاوه بر این، مانیتور دارای یک پورت LAN اترنت ۲.۵ گیگابایتی بوده که اتصال شبکه سیمی با سرعت بالا را فراهم می‌کند. این مانیتور دارای گواهینامه ۵ ستاره راحتی چشم بوده که آن را به انتخابی عالی برای استفاده طولانی مدت بدون ایجاد خستگی چشم تبدیل می‌کند.

پیشتر، Dell همچنین مانیتور منحنی UltraSharp 34 (U3425WE) را معرفی کرد که یک نسخه کوتاه شده از نسخه ۴۰ اینچی است. دل همچنین یک سری لپ‌تاپ‌های XPS به‌روزرسانی شده، شامل مدل‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۶ اینچی با ویژگی‌های طراحی برتر، پردازنده‌های Core Ultra اینتل و کلید Copilot منحصربه‌فرد را معرفی کرده است.

انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری هم توسط برند مورد اشاره رونمایی و عرضه شود. مدل‌هایی با طراحی حرفه‌ای و مشخصات کلیدی بزرگ.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا