اخبار تکنولوژی

نمایشگر گیمینگ ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

شرکت ایسوس به تازگی از نمایشگر ایسوس ROG STRIX XG49WCR منحنی خود با وضوح بالا و طراحی منحصربفرد رونمایی کرد. محصول جدید ROG STRIX XG49WCR نامیده شده و ۴۹ اینچ است.

دستگاه از صفحه نمایش منحنی ۴۹ اینچی با رزولوشن ۵۱۲۰×۱۴۴۰p پیکسل، نسبت تصویر ۳۲:۹، انحنای ۱۸۰۰R و طیف رنگی با پوشش ۱۲۵ درصدی sRGB بهره می‌برد. این پنل از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز برخوردار بوده و شامل فناوری همگام‌سازی تطبیقی NVIDIA و AMD می‌شود.

این مانیتور دارای پورت DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، USB Type-C، USB-A و کانکتور اترنت است. این محصول از طریق USB-C تا ۶۵ وات شارژ را برای سایر دستگاه‌ها محقق می‌سازد. ایسوس ROG STRIX XG49WCR در سه ماهه دوم سال به فروش می‌رسد. احتمالا قیمت این مانیتور ۱۱۹۹ یورو خواهد بود.

ایسوس ROG STRIX XG49WCR با طراحی جذاب از راه رسید

در اخباری مرتبط شرکت ایسوس پیشتر سری گوشی ROG Phone 7 پرچمدار گیمینگ را معرفی و عرضه کرد. حال گزارش شده در آینده نزدیک باید شاهد معرفی سری ایسوس ROG Phone 7D باشیم.

این خانواده دو مدل ROG Phone 7D و ROG Phone 7D Ultimate داشته که ویژگی‌های مشابهی با مدل‌های فعلی دارند و در سوی دیگر از چیپ مدیاتک قدرت می‌گیرند. سال گذشته نیز سری D از سوی ایسوس شاهد بودیم که جز در پردازنده هیچ تفاوتی با دیگر نسخه‌ها نداشتند.

این سری گوشی قرار است تابستان امسال از راه برسند. ابتدا در چین به فروش رسیده و سپس در سایر نقاط می‌توان به خرید آنها پرداخت. از نظر مشخصات، این گوشی‌های هوشمند با پردازنده مدیاتک Dimensity 9200+ عرضه خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا