اخبار تکنولوژی

نمایشگر ۵۵ اینچی ازراک PG558KF با وضوح ۸کی معرفی شد

ASRock در جریان رویداد Computex 2023 از یک مانیتور گیمینگ غول پیکر ۸K UHD رونمایی کرد. این مدل ازراک PG558KF نام دارد. این محصول جدید مجهز به پنل Falt IPS LCD با وضوح ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل است.

ازراک در این مدل از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره گرفته و حداکثر روشنایی به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. در سوی دیگر ۲۵۲ نقطه نور پس زمینه گنجانده شده و نسبت کنتراست نیز ۱۲۰۰:۱ خواهد بود.

ازراک PG558KF دارای دو کانکتور DisplayPort 1.4، دو HDMI 2.1، چهار USB-A 3.1 Gen 2 و یک USB-C است. دومی از شارژ سریع بوسیله Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند. توان خروجی ۹۰ وات بوده و همچنین یک جفت بلندگوی ۱۰ واتی نیز روی آن تعبیه شد.

ازراک PG558KF با سایز بزرگ از راه رسید

قیمت ازراک PG558KF مشخص نشده و مانیتور جدید ۸K قرار است در سال ۲۰۲۳ به فروش برسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید. در اخباری دیگر شرکت ایسر قصد دارد بزودی نمایشگر گیمینگ جدیدی را با نام ایسر Predator XB323KRV معرفی کند. دستگاهی که به تازگی یکی از خرده‌فروشان تایوانی آن را تایید کرده اما خبری از تایید ایسر نیست.

این خرده فروش تمام مشخصات نمایشگر را به اشتراک گذاشت. به گفته PChome، ایسر Predator XB323KRV از صفحه نمایش ۳۲ اینچی ۴K IPS با عمق رنگ ۱۰ بیتی برخوردار بوده و تراکم ۱۳۸ppi دارد.

مدت زمان پاسخگویی به ۰.۰۷ میلی ثانیه رسیده و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی ارائه می‌دهد. پنل از فناوری AMD FreeSync Premium هم پشتیبانی می‌کند. شدت روشنایی به ۶۰۰ نیت رسیده و علاوه بر این شامل گواهی DisplayHDR 600 می‌شود.

برند ازراک یکی از تولیدکنندگان مطرح سخت افزاری بوده که هر سال محصولات جدیدی ارائه می‌دهد. این کمپانی همیشه سعی داشته دستگاه‌های کاربردی را به مخاطبان عرضه دارد. این نمایشگر بزرگ ۵۰ اینچی یک مدل حرفه‌ای بوده که وضوح تصویر خیره کننده دارد و از مشخصه‌های سخت افزاری قابل توجهی برخوردار است.

انتظار می‌رود بزودی شاهد عرضه این مانیتور در بازارهای مختلفی باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا