اخبار تکنولوژی

نمایشگر Red Magic 4K گیمینگ راهی بازار شد

شرکت ZTE در تابستان گذشته بود که نمایشگر Red Magic 4K گیمینگ را معرفی کرد. حال به تازگی این مدل به بازار جهانی راه یافته و اطلاعات بیشتری از آن دردسترس قرار گرفت.

تاکنون تایید شده که آمریکای شمالی و مالزی اولین مناطقی هستند که این مدل را دریافت خواهند کرد و بزودی شامل مناطق بیشتری هم خواهد شد.  نمایشگر Red Magic 4K دارای پنل miniLED با سایز ۲۷ اینچی بوده و نسبت تصویر ۱۶:۹، وضوح ۴K و زاویه دید ۱۷۸ درجه ارائه می‌دهد. این نمایشگر پشتیبانی رنگی ۱۰ بیتی و گواهینامه HDR 1000 را ارائه می‌بخشد.

همچنین شدت روشنایی بیش از ۶۵۰ نیتی داشته و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های گمینگ دستگاه می‌توان به تایمر و شمارنده نرخ فریم اشاره کرد.

نمایشگر Red Magic 4K نوبیا از راه رسید

در مورد نرخ فریم، مانیتور نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی داشته و نمایشگر می‌تواند ۹۰ درجه در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخد و در همه جهات دارای فناوری Moving Picture Response Time است که تاری حرکت را کاهش داده و وضوح را بهبود می‌بخشد.

پیش‌سفارش‌ها در آمریکای شمالی از ۳ آوریل آغاز می‌شود و ارسال آن برای ۶ آوریل برنامه‌ریزی شد. قیمت آن ۸۶۹ دلار بوده و در مالزی می‌توانید مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی nubia Red Magic را در ۴ آوریل با قیمت ۳۹۹۹ MYR (بیش از ۹۰۰ دلار) پیش خرید کنید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت نوبیا مراجعه کنید.

نوبیا برند گیمینگ ZTE بوده که تاکنون محصولات متنوعی چون نمایشگر، تبلت و گوشی هوشمند ارائه داد. انتظار داریم بزودی نسل جدید گوشی گیمینگ این کمپانی که از مدل‌های پرچمدار و حرفه‌ای بوده، معرفی و عرضه شود.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا