اخبار

نوت ۸ در هفته اول ۲۷۰هزار دستگاه به فروش رسانده است

چندی پیش گلکسی نوت ۸ رکورد پیش فروش را در هفته اول در کشور کره شکست. حال این گوشی استثنایی شرکت سامسونگ توانسته رکورد فروش در هفته اول در کره جنوبی را بشکند. این گوشی در هفته اول ۲۷۰ هزار دستگاه به فروش رسانده است.
بازخورد کلی افراد به فبلت گلکسی نوت ۸ بسیار امیدوارکننده است. باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ از نظر میزان پیش‌خرید این فبلت نیز به رکورد جدیدی دست یافته است. مسلما همه‌ی ما داستان مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ به‌ وجود آمد، می‌دانیم؛ با این حال باز هم افراد زیادی نسبت به سفارش نسل جدید گوشی سری نوت اقدام کرده‌اند.
در روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) تعداد ۲۰۰ هزار مشترک جدید برای گلکسی نوت ۸ توسط سه اپراتور برتر کره‌ی جنوبی ثبت شده‌‌اند. اس‌کی تلکام، کی‌تی و ال‌جی یوپلاس در روز بعد ۷۰ هزار سفارش جدید برای فبلت مورد بحث دریافت کرده‌اند.
تعداد کل پیش فروش این محصول به ۱ میلیون و ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این تعداد از فروش ۳۲% از کل آن را تشکیل می دهد. سامسونگ از روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) تا یک هفته‌ بعد از این تاریخ، تعداد ۸۵۰ هزار درخواست پیش‌خرید برای گلکسی نوت ۸ دریافت کرده است. پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ نسبت به نسل‌های پیشین خود عملکرد کلی بهتری از خود نشان می‌دهد. برای مقایسه بد نیست بدانید که تعداد مشترکان جدید ثبت‌شده برای گلکسی نوت ۷ در اولین روز شروع عرضه‌ی این محصول ۱۶۰ هزار واحد بود؛ این آمار برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ معادل ۲۶۰ هزار دستگاه اعلام شده است. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده، روند افزایش فروش فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ همچنان ادامه‌دار باشد. تحلیل‌ها حاکی از آن هستند که آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس تأثیر زیادی روی میزان فروش فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ نخواهد داشت. درهرحال این وضعیت در ماه نوامبر و با ورود گوشی هوشمند آیفون ۱۰ به بازار مسلما تغییر خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا