اخبار تکنولوژی

نوع پردازنده تلفن T3 5G ویوو مشخص شد

در اوایل این ماه، فاش شد که گوشی آینده ویوو، موسوم به تلفن T3 5G، با پردازنده Dimensity 7200 همراه است. جدیدترین تیزر Vivo برای این گوشی هوشمند اکنون به طور رسمی این موضوع را تایید کرد.

تیزر موجود در میکروسایت Flipkart همچنین نشان می‌دهد که چیپست Dimensity 7200 که ویوو T3 5G را قدرت می‌بخشد، امتیاز قابل‌توجهی از AnTuTu بیش از ۷۳۴ هزار را به دست آورده است. به گفته ویوو، این باعث می‌شود که آن را به “سریع‌ترین در بخش” تبدیل کند. چیپ که بر اساس معماری ۴ نانومتری ساخته شده دارای حداکثر فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز است.

جدای از این، هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه به اشتراک گذاشته نشد. با این حال، شرکت جزئیات را در ۱۸ مارس فاش خواهد کرد. یک حسگر مرموز سونی برای دوربین اصلی در حال استفاده بوده که ویوو می‌گوید اولین بار در این بخش استفاده می‌شود. همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 است که با یک لنز بوکه ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور فلیکر برای کاهش سوسو زدن در شرایط نوری داخلی تکمیل خواهد شد. برای سلفی، کاربران می‌توانند انتظار یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را داشته باشند. همانطور که تیزر نشان می‌دهد، این شرکت جزئیات دوربین را در ۱۸ مارس فاش خواهد کرد.

تلفن T3 5G یک میان رده قدرتمند

علاوه بر این، شایعه شده که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با یک حفره وسط نمایشگر بوده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح FHD+ و سطح روشنایی ۱۸۰۰ نیتی دارد.

در مورد سایر ویژگی‌ها، T3 طبق گزارش‌ها دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از FlashCharge  با سرعت ۴۴ واتی، بلندگوهای دوگانه استریو و یک اسلات کارت microSD است که تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی را پشتیبانی می‌کند.

از نظر دوام، انتظار می رود این گوشی دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد. همچنین گزارش شده که از ۱۰ باند ۵G با اپراتورهای هندی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه در دو گزینه رنگی عرضه می‌شود: کریستال فلیک و آبی کیهانی. این مدل‌ها ممکن است تفاوت‌های جزئی در ابعاد و وزن داشته باشند. ویوو رسما اعلام کرد که T3 5G در تاریخ ۲۱ مارس رونمایی خواهد شد.

در دیگر خبرها ویوو وی ۳۰ لایت را در دسامبر ۲۰۲۳ در بازار جهانی عرضه کرد. این برند اخیراً ویوو V30 و V30 Pro را در بازارهای مختلف معرفی کرده است. به نظر می‌رسد این برند به‌زودی سری جدید گوشی‌های V30 را معرفی کند. روز گذشته، گوشی V30e آینده با چیپست Snapdragon 6 Gen 1 در Geekbench مشاهده شد. طبق گزارش MySmartPrice، در یک گزارش جدید، گوشی V30 SE تاییدیه پلتفرم‌های صدور گواهی مانند FCC و UL Demko را دریافت کرده است.

یک گوشی جدید Vivo با شماره مدل V2349 در پایگاه داده پلتفرم گواهی FCC ظاهر شده است. این دستگاه پیشتر  با نام V30 SE 5G در پایگاه داده لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده Google Play و Bluetooth SIG دیده شده است.

طبق گواهی FCC، ویوو V30 SE 5G ویژگی‌های ارتباطی مانند دو باند، Wi-Fi، ۵G و بلوتوث (۵.۰) را ارائه می‌دهد. همچنین جزئیات دیگری را فاش می‌کند، مانند اینکه دارای باتری شماره مدل BA48 است و از آداپتورهای برق با شماره مدل V440L0A0-EU و V440L0A0-US پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا