اخبار تکنولوژی

نوع پردازنده گوشی اوپو Find X8 فاش شد

اوپو تصمیم دارد بزودی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی کند. این سری به عنوان اوپو Find X8 شناخته می‌شوند که اکنون برخی جزئیات آنها فاش شد.

افشاگر صنعت فناوری در ویبو، ظاهراً ویژگی‌های کلیدی گوشی جدید اوپو یعنی Find X8 را فاش کرده است. در اینجا خلاصه‌ای از مشخصات شایعه شده را لیست کردیم:

  • پردازنده: چیپ مدیاتک Dimensity 9400، یک تراشه قدرتمند که بر اساس فرآیند نسل دوم N3 TSMC ساخته شده و انتظار می‌رود در ماه اکتبر رونمایی شود. شایعه شده است که این پردازنده با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ آینده رقابت خواهد کرد.
  • صفحه نمایش: یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LTPO با وضوح حدود ۱.۵K. مشخص نیست که آیا نمایشگر کاملاً مسطح خواهد بود یا خیر.
  • دوربین: یک سیستم دوربین سه گانه در عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی با سایز بزرگ ۱/۱.۴ اینچی. همچنین دارای لنز
  • پریسکوپ ۳ برابری است و همچنان از فناوری پردازش تصویر Hasselblad برای عکس‌های پیشرفته استفاده می‌کند.

پردازنده مدیاتک Dimensity 9400 با تراشه نسل چهارم اسنپدراگون ۸ آینده رقابت خواهد کرد. انتظار می رود مدل پرو دارای سیستم دوربین چهارگانه با لنزهای پریسکوپ دوگانه باشد. به نظر می‌رسد پردازنده Dimensity 9400 یک انتخاب محبوب برای پرچمداران آینده باشد. شایعه شده که سری ویوو X200 نیز به این تراشه مجهز خواهد شد.

اوپو Find X8 یک گوشی پرچمدار جذاب

در دیگر خبرها  گوشی اوپو Reno 11A به تازگی در ژاپن رونمایی شد. برخی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه شامل صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی می‌شود. گوشی Reno 11A دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه با اندروید ۱۴ از پیش بارگذاری شده همراه بوده که با ColorOS 14 عرضه می‌شود. مدل دارای حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر برای امنیت بیشتر است.

در عقب، رنو ۱۱A دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. Reno 11A دارای چیپست Dimensity 7050 بوده و این گوشی با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می‌شود.

رنو ۱۱A ویژگی‌های دیگری مانند Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث ۵.۲، GPS، NFC، پورت USB-C و شاسی دارای استاندارد IP65 را ارائه می‌دهد. ابعاد دستگاه ۱۶۲ در ۷۵ در ۷.۶ میلیمتر و وزن آن ۱۷۷ گرم است. پیش فروش Reno 11A با قیمت (۳۰۷ دلار) در حال حاضر در ژاپن فعال بوده و قرار است از ۲۷ ژوئن در این کشور به فروش برسد. می‌توان آن را در رنگ بنفش مرجانی و سبز تیره خریداری کرد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا