اخبار تکنولوژی

نوع پردازنده گوشی ناتینگ Phone (2a) Plus فاش شد

ما با شما به اشتراک گذاشتیم که گوشی آینده ناتینگ Phone (2a) Plus  در ماه آوریل رویت شد. در آن زمان، حتی نام بازاریابی هنوز مخفی بود، اما چند ماه بعد، Nothing رسما ورود Nothing Phone (2a) Plus را اعلام کرد. این گوشی در تاریخ ۲۱ جولای در هند رونمایی خواهد شد.

ناتینگ فقط یک تیزر جدید در توییتر منتشر کرد. این برند همچنین تایید کرده که Nothing Phone (2a) Plus آینده دارای تراشه مدیاتک Dimensity 7350 Pro خواهد بود. این تراشه در انحصار Nothing Phone (2a) Plus است، بنابراین بعید بوده که آن را در گوشی‌های هوشمند دیگر ببینیم.

به لطف این چیپست جدید، ناتینگ Phone (2a) Plus ده درصد سریع‌تر از ناتینگ فون (۲a) خواهد بود. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 در Dimensity 7350 Pro نیز ۳۰ درصد سریع‌تر است. Nothing Phone (2a) Plus با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و می‌تواند تا ۸ گیگابایت بیشتر افزایش یابد.

در دیگر خبرها همانطور که انتظار می‌رفت، ناتینگ CMF Phone 1 امروز به عنوان اولین گوشی هوشمند زیر برند Nothing معرفی شد. قبل از عرضه، جزئیات کلیدی دستگاه پیشتر ظاهر شده بود. این یک مدل اقتصادی است و مشخصات و ویژگی‌های چشمگیری را در خود جای داده است. USP دستگاه پنل عقب قابل تنظیم است.

CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی sAMOLED است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شد. رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و پشتیبانی از HDR10+ دارد.

ناتینگ Phone (2a) Plus در نزدیکی

با توجه به ویژگی برجسته دستگاه یعنی طراحی آن، Phone 1 دارای یک ماژول دوربین عقب بیضی شکل در گوشه سمت چپ بالا به رنگ نقره‌ای است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به ترتیب در سمت راست و چپ قرار دارند. تمام طرفین پنل عقب گوشی هوشمند دارای چهار پیچ است که در لبه‌های آن قرار گرفته‌اند.

با کمک پیچ گوشتی همراه، به کاربران امکان می‌دهد قاب عقب را که در رنگ سبز روشن، آبی و نارنجی عرضه می‌شود، تغییر دهند. دو رنگ آخر دارای بافت چرمی هستند. همچنین صفحه مدور علامت CMF در گوشه سمت راست پایین پنل عقب وجود دارد. برای اضافه کردن لوازم جانبی مانند پایه تلفن، بند یا قاب کارت می‌توان آن را باز کرد.

در بخش فنی، ناتینگ CMF Phone 1 دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 7300 است. این مدل در دو گزینه رم ۶ و ۸ گیگابایتی به همراه رم مجازی ارائه می‌شود. هر دو نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی می‌گیرد. از نظر نرم افزاری، با اندروید ۱۴ با Nothing OS 2.6 در بالا عرضه می‌شود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود گوشی ناتینگ Phone (2a) Plus آیا وارد بازارهای بیشتری خواهد شد یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا