اخبار

نگاهی به دستاوردهای سامسونگ در سال ۹۴

نگاهی به دستاوردهای سامسونگ در سالی که گذشت
یک سال سفر جادویی با فناوری‌های جدید

یک سال دیگر هم گذشت. سالی که برای سامسونگ با دستاوردها، نوآوری‌ها و چالش‌های جدیدی همراه بود. مطلب پیش‌رو، نگاهی گذرا است به مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین دستاوردهای سامسونگ در سال گذشته، که با بیشترین استقبال کاربران مواجه شدند.
 
 

Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge+

گوشی‌های Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ از مهم‌ترین محصولات سامسونگ در سال ۹۴ بودند که در شهریور ماه رونمایی شدند. گوشی Note5 از نظر امکانات شخصی،‌ گوشی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود. به محض آنکه قلم S Pen را خارج کنید، Air Command گوشی فعال می‌شود و امکان یادداشت‌برداری یا نوشتن پیام روی عکس، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین، ارسال یادداشت‌های شخصی با دست‌خط کاربر و به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، از دیگر امکانات ویژه این گوشی به شمار می‌رود. گوشی زیبای S6 edge+ پرچم‌دار دیگر سامسونگ بود که با طراحی باریک و لبه انحنادار، برای انجام کارهای چندرسانه‌ای طراحی شده است. دوربین دقیق آن در نور کم، نه تنها به سرعت عکس‌هایی با کیفیت بالا می‌گیرد بلکه وضوح و روشنایی عکس را نیز تضمین می‌کند. صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD Super AMOLED گوشیS6 Edge+ با انحنای دوطرفه (dual edge)، در کنار ۴GB حافظه رَم لذت انجام یک بازی را دوچندان می‌کند.

Galaxy Note5

Galaxy S6 edge+

 
 

Gear S2

ساعت هوشمند Gear S2، جدیدترین تکنولوژی پوشیدنی سامسونگ است که در سال ۹۴ وارد بازار شد، این ساعت متفاوت به‌گونه‌ای طراحی شده است که کارهای روزمره را برای کاربر ساده‌تر می‌کند. بدنه این ساعت شیک و زیبا از جنس استیل ضدزنگ و بادوام است که به زیبایی بر مچ دست می‌نشیند. طیف متنوع بندها و صفحه‌های ساعت، به کاربر اجازه می‌دهد تا Gear S2 را مطابق سلیقه خود انتخاب کند. با استفاده از ویژگی لبه قابل چرخش، در کنار کلید‌های خانه و بازگشت، می‌توان به‌راحتی به اعلان‌ها و اپلیکیشن‌ها روی صفحه‌ای‌ لمسی، ساده، براق و روشن، دسترسی داشت.

Gear-S2

 
 

Tab S2

تبلت Tab S2 نیز از دیگر دستاوردهای سامسونگ در سال گذشته بود. با برخورداری از سبک‌ترین و باریک‌ترین قاب فلزی، این دستگاه مخصوص کسانی است که می‌خواهند از تجربه‌ای همه‌جانبه و چند‌رسانه‌ای لذت ببرند. این تبلت به کمک صفحه‌نمایش ‌Super AMOLED تصویری خیره‌کننده در اختیار کاربر قرار می‌دهد که برای خواندن انواع متن‌های دیجیتالی ایده‌آل خواهد بود. این دستگاه، بر اساس نوع برنامه‌ای که کاربر مشغول کار با آن است، حالت‌های مختلف صفحه‌نمایش و روشنایی آن را تنظیم می‌کند. به موازات آن نیز‌، یک سنسور فوق‌ امنیتی دسترسی به ابزار شخصی را تنها با فشار یک دکمه در home ممکن می‌کند.

Tab-S2

Level U

سال گذشته سامسونگ طرفداران موسیقی را نیز بی‌نصیب نگذاشت. هدفون بی‌سیم Level U وسیله‌ای بود که مخاطبان سامسونگ را سر ذوق آورد. این هدفون با طراحی خاص خود، به‌راحتی در پشت گردن فرد قرار می‌گیرد و با شکل بدن کاربر همسان می‌شود. این هدفون شیک، صدا را با کیفیت و وضوح بالا به صورت بی‌سیم پخش می‌کند و ارگونومی این هدفون‌ها برای استفاده طولانی‌مدت مناسب است.

Level U Headphone

 
 

تلویزیون SUHD سامسونگ

SUHD TV

 

بلندگوی بی سیم ۳۶۰

سامسونگ در سالی که گذشت، دستاوردهای جالبی نیز در بخش صوتی داشته است، ازجمله آن طراحی بلندگوی بی‌سیم۳۶۰  است که حتی سخت‌گیرترین افراد را نیز به وجد می‌آورد. توانایی این دستگاه در ارسال صدا در تمامی جهات به تمام افراد حاضر در یک فضا این امکان را می‌دهد که از صدایی با کیفیت بالا و یکنواخت لذت ببرند. بلندگوهای ۳۶۰ با طراحی مدرن و زیبای خود منطبق با دکوراسیون مختلف منزل می باشد و با حذف کابل های صدا باعث میشود تا به صورت بی سیم از هرکجای منزل خود موسیقی را با صدایی با کیفیت گوش نمایید. این دستگاه با داشتن باتری قابل شارژ، تبدیل به محصولی قابل‌حمل شده است. همچنین کیفیت صدای  HD این بلندگو تجربه شنیداری زنده و با تمام جزئیات را در اختیار مخاطب قرار می دهد./

۳۶۰ Audio

 

Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

شهر بارسلونا و کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال هم میزبان رونمایی سامسونگ از جدیدترین پرچم‌دار خود بود. گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge بهمن ماه سال ۹۴ رونمایی شدند. گوشی Galaxy S7 مجهز به صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی و Galaxy S7 edge دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Super AMOLED است که استفاده از لبه‌های خمیده را برای کاربر، راحت‌تر از گذشته می‌کند. بدنه این گوشی‌ها، مانند نسل قبلی آن‌ها از شیشه و فلز ساخته شده و در برابر نفوذ آب (تا عمق ۱٫۵ متر) و گرد و خاک مقاوم است. این دو گوشی هوشمند، بر اساس آخرین نسخه اندروید مارشمالو طراحی شده‌اند و با داشتن باتری قدرتمند و ویژگی‌های بهینه، خیال کاربر را بابت استفاده طولانی مدت از این گوشی‌ها، راحت می‌کنند.

Galaxy S7

Galaxy A series

سامسونگ علاونه بر پرچم‌داران خود، در بازار گوشی‌های میان‌زده نیز حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد. سال ۹۴ سامسونگ، راهی را که پیشتر شروع کرده بود ادامه داد و با معرفی نسل جدید گوشی‌های سری A، تحولی در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده ایجاد کرد. گوشی‌های۲۰۱۶ Galaxy A series محصولاتی هستند که ویژگی‌هایی نزدیک به یک پرچم‌دار دارند. این سری از محصولات، شامل گوشی‌های A3، A5 و A7 هستند و با بدنه شیشه و فلزی، ظاهر شیک و سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، استاندارد گوشی‌های میان‌رده را ارتقاء داده‌اند.

Galaxy A7

 

محصولات لوازم خانگی

شرکت سامسونگ، محصولات متنوعی را در بخش لوازم‌خانگی در سال ۹۴ وارد بازار کرد. محصولاتی که با ساده‌تر کردن انجام کارهای خانه، یک سبک‌زندگی راحت را به کاربران پیشنهاد می‌کنند. از جمله این محصولات مایکروفر HotBlast است که سرعت طبخ را به میزان ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. این مایکروفر از طریق دمیدن مستقیم هوای داغ، غذایی با ظاهر برشته اما آبدار، با حفظ تازگی طعم طبخ می‌کند. ماشین ظرف‌شویی Waterwall دارای اولین بازوی شستشوی خطی دنیاست که کمک می‌کند تا تمام فضای داخل دستگاه تحت پوشش قرار بگیرد و هیچ نقطه‌ کوری باقی نماند. به این ترتیب ظرف‌هایی که در چهار گوشه قرار دارند نیز، به طور کامل شسته می‌شوند. همچنین سامسونگ، مدل جدید ماشین لباس‌شویی Activ Dualwash را معرفی کرد که یک سینک در آن تعبیه شده است. این سینک، مجهز به صفحه شست‌وشو و همچنین یک منبع پمپاژ آب است که باعث می‌شود تمامی پروسه شست‌وشو، از جمله شست‌وشوی اولیه، یک‌جا انجام شود.

Activ Dualwash

Water Wall

 
 

A3 Printers

سامسونگ در سال ۹۴ در زمینه معرفی راهکارهای‌نو به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ نیز فعالیت‌های زیادی انجام داد. از جمله معرفی دستگاه‌های فتوکپی چندکاره این شرکت که برای اولین بار در اندازه A3 طراحی شده‌اند. سامسونگ با شناسایی مشکلات و معضلات سازمان‌ها، موفق شده تا با ارائه راهکارهای نوآورانه در قالب این سری از محصولات، سیستم گردش کار فیزیکی را در سازمان‌ها و دفاتر کوچک و بزرگ بهبود بخشد. این دستگاه‌ها در ۹ مدل ایستاده، رومیزی رنگی و سیاه‌وسفید، و با قابلیت چاپ ۲۰ تا ۴۰ صفحه کاغذ در دقیقه عرضه شده‌اند. پردازشگر دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی، رزولوشن بالا، کاهش ۲۰ درصدی مصرف موادمصرفی و کاهش چشمگیر گاز CO2 از مزایای قابل توجه این دستگاه‌ها است.

A3 Printer

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا