اخبار تکنولوژی

نینتندو سوییچ ۲ دارای جوی کان مغناطیسی است

افشاگری‌های ۴chan بسیار خوب است، به خصوص زمانی که صحبت از محصولات موردانتظار مانند نینتندو سوییچ ۲، جانشین یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های دستی تا کنون باشد. به طور معمول، افشاگران هر گونه اطلاعات هیجان انگیز یا به ظاهر ویروسی را برای تحریک طرفداران و احتمالاً کسب امتیاز اینترنتی منتشر می کنند.

یک شایعه کاملاً جدید اکنون به تابلوی پیام آنلاین ناشناس راه یافته است و اگر گزارش اولیه آن را باور کنیم، Nintendo Switch 2 دارای برچسب “Nintendo Superior” خواهد بود. افشاکننده، که ادعا می‌کند در فیلم‌برداری ویدیوی تبلیغاتی جانشین سوییچ نقش داشته، کنترلر پرو جدید را در دستان خود نگه داشته و در جلوی آن “Nintendo Superior” وجود دارد که بسیار شبیه به کنترلر پرو سوئیچ است.

اکنون، این می‌تواند اطلاعات ساختگی باشد، یا می‌تواند تا حدی مشروع باشد، هیچ راهی برای گفتن قطعی وجود ندارد. همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ اعتباری در مورد افشا ۴chan وجود ندارد. به احتمال زیاد، نام «نینتندو Superior» صرفاً یک نام داخلی و منحصراً برای فیلمبرداری تجاری بوده است. با این حال، از این نقطه به بعد، جالب می‌شود.

نینتندو سوییچ ۲ در نزدیکی

افشاگر ناشناس در پست خود پیرامون جنبه‌های سخت افزاری Switch 2 صحبت کرد. آنها اشاره کردند که Joy-Con یک گزینه مغناطیسی است و همچنین اضافه کردند که طراحی Joy-Con دارای نوعی شیار برای راحت نگه داشتن است. آنها همچنین اظهار داشتند که این بخش دارای محرک‌های آنالوگ است و نمایشگر به اصطلاح “Nintendo Superior” بسیار بزرگ‌تر از سوئیچ معمولی و نزدیک‌تر به اندازه صفحه نمایش سوییچ OLED است، که باید آن را حدود ۷ اینچ یا بزرگ‌تر دانست.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و این افشاگر هم سابقه آن مشخص نیست و اینکه آیا به موارد درستی اشاره کرده یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا