اخبار تکنولوژی

نینتندو شایعات مربوط به سوئیچ ۲ با صفحه نمایش دوگانه را رد کرد

نینتندو موضوع گمانه‌زنی‌های شدیدی در رابطه با کنسول بازی بعدی خود که بنا به گزارش‌ها سوئیچ ۲ نام دارد، بوده است. شایعات اخیر که با ثبت اختراع تقویت شده، حاکی از آن است که این شرکت ممکن است روی دستگاهی با دو نمایشگر کار کند که یادآور ۳DS نمادین باشد.

این دستگاه، همانطور که در پتنت توضیح داده شده، به طور بالقوه می‌تواند برای یک تجربه بازی چند نفره به دو قسمت تقسیم شود و ترکیبی منحصر به فرد از انعطاف پذیری دستی و قدرت بازی‌های کنسول‌های سنتی را ارائه دهد.

با این حال، شانتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، این شایعات طراحی دو صفحه نمایش را قویا رد کرده است. در یک تماس خصوصی، او گزارش‌های در حال گردش را «نادرست» رد کرد و کنسول آینده را از ویژگی‌های طراحی ۳DS که اکنون متوقف شده است، دور کرد.

اسناد مربوط به شکایت مایکروسافت Activision Blizzard FTC نشان می‌دهد که Activision Blizzard به مشخصات دقیق کنسول آینده دسترسی داشته است. با این حال، نینتندو این ادعا را رد کرده و ادعا نمود که چنین اطلاعاتی با اکتیویژن بلیزارد یا هیچ شرکت دیگری به اشتراک گذاشته نشده است.

نینتندو سوئیچ ۲ یک کنسول کارامد

آنچه که علاقه گیمرها و ناظران صنعت را برانگیخته، ماهیت پتنتی است که نینتندو ثبت کرد. در حالی که هر حق ثبت اختراع منجر به یک محصول مصرفی نمی‌شود، عمل ثبت آن نشان دهنده پتانسیل اجرای آن در محصولات آینده است. اعلامیه‌های رسمی در مورد نینتندو سوییچ ۲ در حال حاضر کمیاب بوده، اما شایعات صنعت حاکی از آن است که کیت‌های توسعه بین شرکای منتخبی توزیع شده و عرضه احتمالی آن در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ پیش بینی می‌شود.

شایعه شده که این کنسول از فناوری DLSS 3.5 انویدیا پشتیبانی می‌کند و به طور بالقوه گرافیک پیشرفته از جمله ردیابی اشعه را ارائه می‌دهد و آن را از PS5 و Xbox Series X متمایز می‌کند. به هر حال باید منتظر ماند تا شرکت نینتندو این محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. دستگاهی که قطعا می‌تواند موردتوجه قرار گرفته و یک مدل ارزشمند باشد. برند مورد اشاره همیشه سعی داشته با ارائه محصولاتی منحصربفرد، کنسول‌های کارآمدی را به طرفداران و علاقمند خود ارائه دهد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا