اخبار تکنولوژی

هدست ایسوس ROG Prism Delta 2 گیمینگ معرفی شد

اگر به دنبال یک جفت هدفون گیمینگ برای اضافه کردن به سیستم خود بودید، امروز ایسوس ROG Prism Delta 2 معرفی شد، یک هدست گیمینگ سه حالته که برای جلسات بازی رقابتی طراحی شد.

این هدست پر از ویژگی دارای عمر باتری باورنکردنی تا ۱۱۰ ساعت است و به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید در دنیای مورد علاقه خود غوطه ور شوید بدون اینکه نگران تمام شدن انرژی باشید.

این هدست دارای گوش‌بندهای دوتایی بوده تا در هنگام بازی‌های طولانی مدت به راحتی از آن استفاده کنید و راحتی برای جلسات طولانی بازی بسیار مهم است و ROG Prism Delta 2 این را در نظر گرفت. گوش‌بندهای دوگانه آن یک تناسب راحت را ایجاد می‌کند که پس از ساعت‌ها استفاده احساس خستگی در گوش‌های شما ایجاد نمی‌کند.

در بخش صوتی، هدست با درایور دارای روکش تیتانیوم ۵۰ میلی‌متری، صدایی واضح و شفاف را برای صداهای درون بازی و بازتولید دقیق موسیقی نوید می‌دهد. دوران شعبده بازی‌ها گذشته است. ROG Prism Delta 2 با اتصال سه حالته خود انعطاف پذیری نهایی را ارائه می‌دهد. با استفاده از فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova، می‌توانید هدست را با استفاده از بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز با تأخیر کم با گیرنده Type-C، بلوتوث استاندارد برای دستگاه‌های تلفن همراه یا اتصال سیمی کلاسیک ۳.۵ میلی‌متری برای سازگاری گسترده متصل کنید.

ایسوس ROG Prism Delta 2 یک ابزار گیمینگ

برای کسانی که در حین گیمینگ چند کار انجام می‌دهند، فناوری نوآورانه صوتی DualFlow یک تغییر دهنده بازی است. این به شما امکان می‌دهد دو دستگاه را به طور همزمان متصل کنید و به شما این امکان را داده که به طور یکپارچه بین صدای درون بازی و چت صوتی با هم تیمی‌های خود در گوشی جابجا شوید، بدون نیاز به قطع ارتباط.

عرضه رسمی ROG Prism Delta 2 برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.  مانیتور ایسوس ProArt PA34VCNV به تازگی معرفی شد، یک مانیتور حرفه‌ای منحنی ۳۴.۱ اینچی که برای زمینه‌های خلاقانه طراحی شده است. این نسخه خارجی دارای یک پنل منحنی IPS با وضوح ۳۴۴۰ در۱۴۴۰پیکسل و انحنای متوسط ​​۳۸۰۰R است.

برخلاف بسیاری از مانیتورهای منحنی که از پنل‌های VA استفاده می‌کنند، PA34VCNV زوایای دید و دقت رنگ را با فناوری IPS خود در اولویت قرار می‌دهد. خود صفحه نمایش مشخصات قابل توجهی را ارائه می‌دهد که ۱۰۰درصد از هر دو طیف رنگی sRGB و Rec.709 را پوشش می‌دهد، به روشنایی ۳۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ را حفظ می‌کند. پشتیبانی از HDR10 برای جلوه‌های بصری پیشرفته گنجانده شده، در حالی که گواهی Calman تصحیح رنگ کارخانه را با میانگین دلتا E کمتر از ۲ برای دقت رنگ استثنایی تضمین می‌کند.

اتصال به خوبی با یک پورت USB-C با قابلیت شارژ معکوس ۹۶ واتی، مناسب برای تامین انرژی لپ‌تاپ‌ها یا سایر دستگاه‌ها است. همچنین دارای یک پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت سیمی است و از DisplayPort Daisy Chaining برای اتصال بی دردسر چندین مانیتور پشتیبانی می‌کند. پورت‌های اضافی احتمالاً شامل گزینه‌های HDMI و USB-A بر اساس تنظیمات مانیتور معمولی هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا