اخبار

هدست واقعیت ترکیبی Pico 4S در راه است

Pico، یکی از زیرمجموعه‌های ByteDance، در حال آماده‌سازی برای عرضه نسل بعدی هدست واقعیت ترکیبی Pico 4S است. اطلاعات مربوط به این هدست پیشتر در جولای ۲۰۲۴ فاش شده بود. مدل ۴S با تکیه بر موفقیت نسل قبل خود، Pico 4، تعداد نسبتاً ارتقا یافته‌ای دارد.

یک ارتقای کلیدی، ادغام چیپست Snapdragon XR2 Gen 2 بوده که پیشتر در Meta Quest 3 دیده شده بود. انتظار می‌رود این پردازنده قدرتمند، دارای دو هسته ۲.۰۵ گیگاهرتزی و چهار هسته ۲.۳۶ گیگاهرتز، همراه با ۱۲ گیگابایت رم، عملکرد بهتری نسبت به آن ارائه دهد.

Pico 4S برای ارائه ترکیبی یکپارچه از دنیای مجازی و واقعی طراحی شده است. در حالی که پنل جلویی ممکن است شبیه یک نمایشگر باشد، در درجه اول دوربین‌هایی را در خود جای داده که برای تجربه‌های واقعیت ترکیبی ضروری هستند. این دوربین‌ها کاربران را قادر می‌سازند تا با محیط‌های مجازی و فیزیکی به طور همزمان تعامل داشته باشند.

هدست واقعیت ترکیبی Pico 4S در نزدیکی

راحتی و تجربه کاربری در اولویت Pico است. Pico 4S دارای طراحی بهبود یافته بند سر است که بر اساس راحتی ارائه شده توسط نسل قبل خود است. علاوه بر این، هدست دارای بندهای مچی قابل جدا شدن برای کنترلرهای آن است که ایمنی کاربر را افزایش می‌دهد و از ضرر تصادفی جلوگیری می‌کند.

انتظار می‌رود این هدست در آینده نزدیک و احتمالا همزمان با فصل تعطیلات آینده عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا پیکو بزودی این هدست قابل توجه خود را معرفی کرده و عرضه دارد. پیش بینی شده بیشتر جزئیات فاش شده به حقیقت تبدیل شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا