اخبار تکنولوژی

هدفون آنر Earbuds X6 به عرضه جهانی نزدیک می شود

HTech در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید Honor X9b همراه با Choice Watch و Earbuds X5 در هند است. اما مشاهده گواهی اخیر نشان می‌دهد که Earbuds X5 Pro نیز قرار است در منطقه عرضه شود، در حالی که مدل بعدی هدفون آنر Earbuds X6 نیز به عرضه جهانی نزدیک می‌شود.

برای یادآوری، آنر Earbuds X6 برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۳ در چین رونمایی شد. اکنون این هدفون بر روی پلتفرم گواهی SIRIM مالزی با شماره مدل PET-T10 مشاهده شده‌اند. به عبارت دیگر، هدفون بی سیم قرار است به‌زودی وارد بازار جهانی شوند. بر اساس نسخه قبلی، Earbuds X6 دارای اتصال بلوتوث ۵.۳ است و درایور دینامیک ۱۰ میلی متری را در طراحی نیمه داخل گوش خود در خود جای داده است.

این دستگاه از رمزگشایی Hi-Fi DSP پشتیبانی می‌کند و دارای IP54 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این هدفون همچنین تا ۹ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد که با کسش شارژ می‌توان آن را تا ۴۰ ساعت دیگر افزایش داد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی، هدفون ۳.۸ گرمی و کیف شارژ سنگریزه‌شکل اشاره کرد.

در همین حال، آنر Earbuds X5 قرار است در ۱۵ فوریه راهی بازار هند شود. اما مدل جدید Earbuds X5 Pro در BIS (دفتر استانداردهای هند) ظاهر شده است. این هدفون با شماره مدل BTV-ME10 دیده شدند. متأسفانه، جزئیات دقیق‌تر در مورد این X5 Pro هنوز در دسترس است. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر بمانید.

Honor یک برند گوشی هوشمند است که در سال ۲۰۱۳ توسط Huawei تأسیس شد. این برند برای ارائه گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب با ویژگی‌ها و عملکرد نوآورانه طراحی شده است. Honor به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است و در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده است.

هدفون آنر Earbuds X6 در نزدیکی

Honor در سال ۲۰۲۰ از Huawei جدا شد و اکنون یک شرکت مستقل است. این شرکت همچنان به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و همچنین به سایر دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی مانند تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و پوشیدنی‌ها گسترش یافته است.

گوشی‌های Honor به دلیل نوآوری، طراحی شیک و قیمت مناسب مورد تحسین قرار گرفته‌اند. این گوشی‌ها همچنین به دلیل عمر باتری طولانی و دوربین‌های با کیفیت بالا شناخته شده‌اند. Honor یک برند در حال رشد سریع است که در حال تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در صنعت گوشی‌های هوشمند است. این شرکت متعهد به ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و نوآورانه با قیمتی مقرون به صرفه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا