اخبار تکنولوژی

هدفون برند CMF by Nothing بزودی معرفی می شود

نام تجاری الکترونیک مصرفی مستقر در بریتانیا، زیربرند ناتینگ موسوم به برند CMF by Nothing تاکنون سه دستگاه را عرضه کرده و دستگاه چهارم ممکن است به‌زودی عرضه شود. یک CMF جدید توسط Nothing Neckband Pro بر روی پلتفرم‌های صدور گواهی در امارات و هند مشاهده شده که جزئیات کمی در مورد این هدفون را تأیید می‌کند.

دستگاه آینده با شماره مدل B164 در پلتفرم TDRA امارات رویت شد و شماره گواهی ER28302/24 را دریافت کرد. این لیست تایید می‌کند که این یک دستگاه بلوتوث‌دار بوده و نام رسمی آن یعنی “Neckband Pro” را نشان می‌دهد.

در همین حال، پایگاه‌های اطلاعاتی BIS در هند نیز مدل B164 را با تاریخ فهرست‌بندی ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ نشان می‌دهد. در حالی که مشخصات خاص ناشناخته باقی مانده، این لیست‌ها نشان می‌دهند که Neckband Pro در بازارهای امارات متحده عربی و هند عرضه خواهد شد. با ظاهر شدن رسمی، می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک درباره ویژگی‌های Neckband Pro و تاریخ عرضه آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در اخبار دیگر در مورد Nothing، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه Nothing Phone (2a) در کنگره جهانی موبایل (MWC) طی ماه فوریه است. آنها قبلا حضور خود را در این مراسم تایید کردند. به طرز هیجان انگیزی، برخی از تصاویر واقعی و جزئیات از این گوشی هوشمند جدید منتشر شده است. به نظر می‌رسد این گوشی رابط منحصر به فرد Glyph را نسبت به نسل قبلی خود حفظ می‌کند، هرچند با LED‌های کمتر.

هدفون برند CMF by Nothing در راه است

انتظار رفته که این گوشی از چیپست Dimensity 7200، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. این گوشی باید با Nothing OS 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود و دارای صفحه نمایش AMOLED با حفره دوربین وسط نمایشگر است. از نظر قیمت، احتمالاً در بازار جهانی حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود.

در دیگر خبرها شایعات وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی هوشمند بعدی ناتینگ Phone (2a)، در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 که در ۲۷ فوریه بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

بسیاری قبل از عرضه گزارشی درباره این مدل فاش کردند. Smartprix گزارشی مبنی بر افشای مشخصات نمایشگر و دوربین گوشی (۲a) به همراه تصاویر پس زمینه آن منتشر کرد.  این نشریه با کامیلا همکاری کرده  تا فاش کند Nothing Phone (2a) با نمایشگر ۶.۷ اینچی در جلو عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این یک پنل OLED باشد که توسط Visionox و BOE چین ساخته شده است و وضوح FHD+یا ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی  ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا