اخبار تکنولوژی

هدفون ریلمی Buds Air6 Pro بزودی معرفی می شود

Realme GT 6 قرار است در ۲۰ ژوئن رونمایی شود. اکنون، این برند اعلام کرده که یک هدفون جدید TWS به همراه تلفن هوشمند آینده رونمایی خواهد شد. هدفون آینده ریلمی Buds Air6 Pro است. برای یادآوری، ریلمی ماه گذشته از Buds Air6 در کشور رونمایی کرده بود. مدل پرو کمی مشخصات بهتری خواهد داشت. میکروسایت دستگاه صوتی مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

ریلمی Buds Air6 Pro همان طراحی داخل گوش با ساقه و هدفون‌های زاویه‌دار با نوک گوش سیلیکونی مانند Buds Air6 خواهد داشت. آنها به درایورهای دوگانه با کیفیت Hi-Fi مجهز خواهند شد که شامل یک درایور باس ۱۱ میلیمتری و یک توییتر میکرو مسطح ۶ میلیمتری است. گفته می‌شود که هدفون TWS صدای Hi-Res را با کدک LDAC برای پخش صدای با کیفیت اصلی ارائه می‌دهد.

Buds Air6 Pro دارای قابلیت حذف نویز فعال ۵۰dB است. در مجموع شش میکروفون برای کیفیت واضح در تماس ارائه خواهد شد. تایید شده که هدفون TWS دارای صدای فضایی ۳۶۰ درجه برای یک تجربه گوش دادن همه‌جانبه است. همچنین الگوریتم صوتی شخصی‌سازی شده روی آن وجود دارد. ادعا می‌شود که Buds Air6 Pro با یک بار شارژ ۱۰ ساعت قابل استفاده بوده و باتری آن تا ۴۰ ساعت با کیس دوام شارژ دارد. مدل آینده از اتصال سریع Google پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود.

ریلمی Buds Air6 Pro در راه است

هفته آینده باید جزئیات قیمت و در دسترس بودن این محصول ریلمی مشخص شود. هدفون TWS برای خرید از Flipkart و وب سایت این برند در دسترس خواهد بود. در همین حال، تایید شده که GT 6 از چیپ اسنپدراگون ۸s نسل ۳ انرژی گرفته و از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها Realme GT6 Pro هنوز رسما رونمایی نشده و ظاهراً در چند ماه آینده از راه خواهد رسید، اما ما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد جانشین آن ریلمی GT7 پرو داریم. به گفته افشاگر مطرح چینی Digital Chat Station، ظاهراً باید تا پایان سال رونمایی شود.

گفته شده GT7 Pro با صفحه نمایش LTPO OLED با وضوح ۱.۵K ساخته شده توسط یک سازنده چینی ناشناس، چیپ کوالکام Snapdragon 8 Gen 4، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسل با زوم ۳ برابری همراه خواهد بود. در بخش عقب شامل دوربین تله فوتو پریسکوپ شده و یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی یا پرظرفیت‌تر هم دارد.

از آنجایی که انتظار داریم GT6 چین اشتباه گرفته شود، از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد، اگر GT7 Pro کمتر از آن باشد، شگفت زده خواهیم شد، به خصوص که پیشتر شنیدیم دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بوده و بایستی سرعت شارژ بالاتری پیدا کند. اینها همه جزئیاتی هستند که در حال حاضر منتشر شدند، اما هنوز ماه‌های زیادی تا رونمایی شدن GT7 Pro باقی مانده است، بنابراین زمان زیادی برای پر کردن جاهای خالی بیشتر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا