اخبار تکنولوژی

هدفون سنهایزر HD 620S معرفی شد

Sennheiser امروز جدیدترین عضو از سری HD 600، هدفون HD 620S را معرفی کرد. این هدفون شنیدن بسته را برای گوش دادن خصوصی و مرجع بدون مصالحه ارائه می‌دهد. این توازن کامل صدای hi-fi و ایزوله را در دسته هدفون‌های بسته فراهم می‌کند.

HD 620S دارای مبدل‌های دینامیکی ۴۲ میلیمتری تنظیم شده سفارشی است. آنها یک “صدای درجه مرجع” تولید می‌کنند و یک تجربه صوتی فراگیر ارائه می‌دهند. HD 620S به سیم پیچ صدای آلومینیومی فوق سبک ۱۵۰ اهم مجهز است که وضوح بهتر و نمایش صدای دقیق را ارائه می‌دهد. این به طور موثر صدای منقبض و پویا را در کل طیف فرکانس فعال می‌کند.

شاسی سبک است و با در نظر گرفتن استفاده طولانی مدت طراحی شد. Sennheiser ادعا می‌کند که HD 620S طوری طراحی شده است که به راحتی برای ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی از آن استفاده کنید. نه تنها در لمس احساس خوبی دارد، بلکه برای مدیریت بازتاب‌های داخلی نیز طراحی شده است.

سنهایزر HD 620S از راه رسید

HD 620S از طراحی هدفون سری HD 600 و ۵۰۰ الهام گرفته است. این پوشیدنی لغزنده‌های هدبند تقویت شده با فولاد، روکش‌های جادار گوشواره و پدهای گوش ساخته شده از چرم مصنوعی را ارائه می‌دهد. به همراه یک کابل جداشدنی ۱.۸ متری با دوشاخه ۳.۵ میلیمتری عرضه می‌شود. همچنین یک آداپتور ۳.۵ تا ۶.۳ میلی‌متری در بسته دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد به دستگاه‌های صوتی بیشتری و یک کیسه ذخیره‌سازی برای آنها متصل شوید.

HD 620S در حال حاضر برای پیش خرید در وب سایت رسمی شرکت با قیمت ۳۴۹.۹۵ دلار در دسترس است و ارسال آن از ۶ ژوئن آغاز می‌شود. طبق گزارش‌ها، این شرکت همچنین فروش یک کابل فوق العاده بلند ۴.۴ میلی‌متری را اواخر تابستان امسال آغاز خواهد کرد. با این حال، اگر به جای آن هدفون‌های فشرده‌تر و بی‌سیم‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید هدفون‌های سنهایزر ACCENTUM TWS را که اخیراً معرفی شده‌، که ANC هیبریدی ارائه می‌کنند و قیمت آن ۱۹۹ دلار است، خریداری کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا