اخبار تکنولوژی

هدفون شیائومی بادز ۵ اواخر جولای معرفی می شود

شیائومی یک رویداد رونمایی محصول را برای ۱۹ جولای برنامه‌ریزی کرده است که در آن از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. در میان محصولات پیش‌بینی‌شده، مجموعه جدیدی از هدفون از جمله هدفون شیائومی بادز ۵ قرار دارد. این شرکت همچنین چندین پوستر تبلیغاتی را منتشر کرده است که طراحی این هدفون‌  آینده را به نمایش می‌گذارد.

انتظار می‌رود شیائومی بادز ۵ بر روی بهبود کیفیت صدا با پشتیبانی از صدای بدون اتلاف تمرکز کند که توسط شیائومی به عنوان ارائه صدای بدون افت و صدای طبیعی توصیف شده و این نشان دهنده ارتقاء نسل قبلی است. به نظر می‌رسد که این طراحی مانند ایرپادز اپل، نیمه در گوش باقی می‌ماند، اما با اضافه شدن گزینه رنگ طلایی جدید.

Xiaomi Buds 5 در رنگ‌های مشکی مهتابی، سفید کوهستانی برفی، آبی یخی و طلایی تیتانیوم عرضه خواهد شد. تصاویر تبلیغاتی به طراحی اصلاح شده کیس شارژ، با شکل مستطیلی گردتر نسبت به تکرار قبلی اشاره می‌کنند. Xiaomi Buds 4 که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، دارای طراحی نیمه داخل گوش، مقاومت در برابر آب IPX54، حذف فعال نویز با قابلیت تنظیم زمان واقعی و پشتیبانی از گواهی Hi-Res Audio Wireless و پروتکل انتقال LHDC 5.0 برای سطح کیفیت صدا CD بود.

شیائومی Buds 4 همچنین دارای درایور دینامیک مغناطیسی دوگانه گرافن برای صدای غنی، صدای فضایی ۳۶۰ درجه برای تجربه گوش دادن همه‌جانبه و حالت شفافیت برای افزایش آگاهی موقعیتی است. عملکرد شامل بریدگی‌های میکروفون روی هر هدفون برای تماس‌های واضح، کنترل‌های ضربه‌ای روی پایه برای تعامل آسان و سه میکروفون داخلی با قابلیت کاهش نویز بود.

شیائومی بادز ۵ در نزدیکی

عمر باتری Xiaomi Buds 4 بیش از ۶ ساعت پخش با هر بار شارژ از خود هدفون را ارائه می‌دهد و کیس شارژ بیضی شکل آن را تا ۳۰ ساعت افزایش می‌دهد. هر هدفون دارای یک باتری ۳۰ میلی آمپر ساعتی بود، در حالی که کیس دارای ظرفیت ۴۸۰ میلی آمپرساعت. Buds 4 راحتی اتصال به دو دستگاه را به طور همزمان ارائه می‌دهد.

در حالی که جزئیات مربوط به Buds 5 کمیاب است، رویداد معرفی آینده تمام مشخصات و قیمت آن را فاش می‌کند. این رویداد همچنین بستری برای رونمایی رسمی از Redmi K70 Ultra خواهد بود. شیائومی همچنین عرضه گوشی Xiaomi Mix Fold 4، گوشی تاشوی خود را در کنار گوشی هوشمند Xiaomi Smart Band 9 و Xiaomi Watch S4 Sport تایید کرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و جزئیات قیمت فاش نشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا