اخبار تکنولوژی

هدفون ویوو TWS 3i معرفی شد

در کنار گوشی هوشمند میان رده جدید ویوو Y300 پرو، این برند از هدفون ویوو TWS 3i رونمایی کرده است. اینها جدیدترین هدفون مقرون به صرفه واقعا بی سیم آن هستند که عمر باتری طولانی و قابل توجهی را ارائه می‌دهند. این هدفون در دو نوع ارائه می‌شود، بنابراین همه چیزهایی که باید بدانید در اینجا آمده است.

TWS 3i جدید سازنده گوشی‌های هوشمند چینی با طراحی ایرپادز مانند اپل وارد بازار می‌شود. هدفون آن دارای طراحی ساقه و کیس شارژ بیضی شکل است. هدفون جدید ویوو در دو نوع عرضه می‌شوند، یعنی یک نسخه استاندارد با عمر باتری ۴۵ ساعته و یک نسخه افزایش یافته با عمر باتری ۵۰ ساعت. جدا از این، هر دو مدل در بسیاری از موارد مشابه هستند. TWS 3i دارای درایورهای پویا ۱۰ میلیمتری به همراه صدای استریو DeepX 3.0 است.

از طریق بلوتوث ۵.۳ به دستگاه شریک متصل می‌شود و از چندین کدک صوتی مانند AAC، SBC و LC3 پشتیبانی می‌کند. اینها همچنین برای گیمرهای موبایل عالی هستند زیرا از حالت تأخیر کم پشتیبانی می‌کند که تأخیر بصری صوتی را فقط به ۵۵ میلی ثانیه کاهش می‌دهد. هدفون‌ بی‌سیم جدید ویوو با پشتیبانی از اتصال Dual Device عرضه شده‌اند که امکان جابجایی یکپارچه بین دو دستگاه متصل را فراهم می‌کند.

با یک بار شارژ کامل، نسخه استاندارد ۱۰ ساعت پخش صدا را ارائه می‌دهد، در حالی که نسخه توسعه یافته ۱۱ ساعت پخش صدا را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP54، دستیار صوتی Jove، کاهش نویز هوش مصنوعی و پشتیبانی از هدفون اشاره کرد.

TWS 3i در یک گزینه تک رنگ، که سفید است، وارد بازار می‌شود. این دارای برچسب قیمت اولیه ۹۹ یوان برای نسخه استاندارد است. از سوی دیگر، نسخه‌ای با عمر باتری ۵۰ ساعته ۱۲۹ یوان قیمت دارد. هدفون‌ TWS در حال حاضر برای پیش‌سفارش در وب‌سایت رسمی این برند در چین در دسترس بوده و اولین فروش آن در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴ برای گزینه استاندارد آغاز می‌شود. نوع باتری توسعه یافته در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

ویوو TWS 3i از راه رسید

در دیگر خبرها سری ویوو Apex سری محصولات کانسپت Vivo با خلاقانه‌ترین طراحی در این این برند است. Apex در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار با “ویوو Apex 2019” معرفی شد. این گوشی هوشمند برخی از جالب‌ترین فناوری‌های نوآورانه را در آن زمان به ارمغان آورد.

این اولین گوشی ۵G ویوو با طراحی Unibody بود. صفحه نمایش بدون دکمه فیزیکی و گریل بلندگو خمیده بود. دارای لمس حساس به فشار و اسکنر اثر انگشت تمام صفحه زیر نمایشگر. برای جبران گریل اسپیکر، این گوشی هوشمند مفهومی از فناوری Body SoundCasting برای تبدیل کل صفحه نمایش به بلندگو از طریق لرزش صفحه استفاده می‌کرد. پورت USB با شارژ مغناطیسی جایگزین شد.

سپس ویوو بازی خود را با گوشی هوشمند مفهومی Apex 2020 که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، افزایش داد. این گوشی حتی دیوانه کننده‌تر بود. دارای صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ درجه در دو طرف. از آنجایی که هر دو طرف تقریباً خمیده بودند، دوباره دکمه‌های فیزیکی و گریل بلندگو وجود داشت. این گوشی دوباره دارای دکمه حساس به فشار و فناوری SoundCasting نسل سوم بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا