اخبار تکنولوژی

هدفون ۴۰ دلاری آنر Earbuds X5 معرفی شد

شرکت آنر به تازگی در کنار سری گوشی آنر ۹۰ خود یک ایربادز شیک به نام آنر Earbuds X5 را معرفی کرده که ارزان قیمت است و طراحی جذابی برای آن در نظر گرفته شد.

آنر Earbuds X5 یک مدل بی سیم بوده که گزینه‌ای اقتصادی تلقی می‌شود. شرکت سازنده مجموعه ویژگی استانداردی روی آن تعبیه کرده اما خبری از فناوری ANC نیست.

داخل هر گوشی یک درایور ۱۳.۴ میلیمتری گنجانده شده و با برنامه Honor AI Space این امکان مهیا می‌شود که هر گوشی را جداگانه کنترل کنید. عمرباتری با کیس شارژ به بیش از ۲۷ ساعت می‌رسد.

قیمت پیشنهادی سازنده رسمی برای Earbuds X5 بیش از ۴۰ دلار است. هدفون‌ جدید در رنگ‌های نارنجی و سفید همزمان با گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۷ ژوئن سال جاری به فروش خواهند رسید.

آنر Earbuds X5 با طراحی جذاب از راه رسید

در اخباری مرتبط شرکت آنر در سکوت خبری از گوشی آنر Play 40 5G در چین رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در حال حاضر روی وب سایت کمپانی لیست شده اما برای خرید دردسترس نیست.

آنر Play 40 5G دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵۶ اینچی با طراحی ناچ است. رزولوشن صفحه نمایش HD+یا  ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل بوده و  همچنین از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و فناوری محافظت از چشم مانند نور طبیعی پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه بسیار سبک بوده و ۱۸۸ گرم است. همچنین دارای ابعاد ۱۶۳.۳۲در۷۵.۰۷در۸.۳۵ میلیمتری است.

آنر Play 40 5G از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰+ قدرت گرفته که شامل شبکه ۵G می‌شود. این پردازنده با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت آنر مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا