اخبار تکنولوژی

هدفون CMF Buds Pro 2 با کیفیت صدا بالا همراه است

جزئیات کلیدی گوشی CMF Phone 1 قبل از رویداد معرفی آن در ۸ جولای تایید شده است. این دستگاه با هدفون CMF Buds Pro 2 و ساعت Watch Pro 2 همراه خواهد شد.

برند فرعی Nothing جزئیات زیادی در مورد دستگاه‌های پوشیدنی فاش نکرده است. این تا به امروز بوده، زیرا ما با برخی از مشخصات کلیدی هدفون TWS آینده آشنا می‌شویم. Buds Pro 2 به عنوان جانشین Buds Pro سال گذشته وارد بازار خواهد شد.

هدفون CMF Buds Pro 2 طراحی نیمه در گوش با ساقه و هدفون‌هایی با نوک گوش سیلیکونی عرضه می‌شود. هدفون TWS دارای قابلیت حذف نویز فعال ۵۰ دسی بل (ANC) در مقایسه با ۴۵ دسی بل در مدل قبلی خود است. این دستگاه صوتی به درایورهای دوگانه برای ارائه صدای HiFi مجهز خواهد شد. مشابه سایر مدل‌های صوتی زیربرند ناتینگ، هدفون Buds Pro 2 آینده نیز با ادغام ChatGPT ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد با یک حرکت، مکالمه را با چت بات هوش مصنوعی آغاز کنند.

تایید شده است که CMF Buds Pro 2 در رنگ آبی موجود است. پیشتر گفته شده بود که کیس دستگاه دارای یک صفحه چرخشی هوشمند با قابلیت فشار دادن برای کنترل صدای بصری است. باقی مشخصات کلیدی فعلاً قابل تشخیص نیستند. تنها چند روز باقی مانده است تا ما باقی جزئیات مربوط به هدفون TWS آینده را در رویداد رونمایی بدانیم.

هدفون CMF Buds Pro 2 در نزدیکی

برای یادآوری، CMF Buds Pro به یک درایور دینامیک ۱۰ میلیمتری و سه میکروفون در هر هدفون برای کیفیت شفاف در تماس‌ها مجهز شده است. ادعا می‌شود که این هدفون با شارژ کامل ۱۱ ساعت عمرباتری قابل استفاده دارد. با ذخیره‌سازی و کیس شارژ، عمر باتری به ۳۹ ساعت افزایش می‌یابد. هدفون نسل قبلی CMF Buds Pro با قیمت ۳۴۹۹ روپیه عرضه شد.

در دیگر خبرها این شرکت در روز سه‌شنبه از طریق یک پست مرموز در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد که ناتینگ فون ۲a ممکن است در رنگ‌های قرمز و زرد جدید در ۲۹ می عرضه شود. این گوشی هوشمند در ابتدا با دو گزینه رنگ سیاه و سفید عرضه شد. سازنده گوشی‌های هوشمند به رهبری Carl Pei چند ماه پس از معرفی سومین رنگ آبی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت خود معرفی کرد. نوع آبی به طور خاص برای هند ساخته شده است. همچنین در ماه‌های آینده ناتینگ نسخه Community Edition Phone 2a را راه‌اندازی خواهد کرد که از طراحی ارائه شده توسط علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند از طریق The Community Edition Project استفاده کند.

در یک پست X رسمی Nothing منتشر شد: «چیزی خاص. فردا.” به همراه یک تصویر تیزر متشکل از سه رنگ آبی، قرمز و زرد همراه بود که هر رنگ دارای جزئیاتی مانند کد رنگ هگزا دسیمال، اعداد CMYK و RGB و استاندارد رنگ RAL است.

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد این پست مرموز به طور رسمی ارائه نشده است، اما به رنگ‌های جدید احتمالی که ممکن است برای Phone 2a معرفی شود اشاره می‌کند. این گوشی هوشمند در سراسر جهان در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید در دسترس است در حالی که نوع آبی تازه معرفی شده انحصاری هند است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا