اخبار تکنولوژی

هدفون FreeBuds Pro 3 در راه بازارهای دیگر

ماه گذشته، هواوی هدفون FreeBuds Pro 3 را در چین و اروپا معرفی کرد. این هدفون در حال حاضر راهی بازار چین شده، اما برای خرید از ۱۸ اکتبر در اتحادیه اروپا نیز دردسترس خواهند بود. همانطور که گفته شد، هواوی قصد دارد این دستگاه را در مناطق دیگر نیز عرضه کند که با صدور گواهی جدید به این موضوع اشاره دارد.

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 گواهی TDRA را دریافت کرده که نشان می‌دهد ممکن است به‌زودی در امارات عرضه شود. طبق گواهی، این هدفون با شماره مدل T0018 در امارات لیست شد. جدا از این، گواهی هیچ جزئیات اضافی در مورد محصول ارائه نمی‌دهد. اما از آنجایی که دستگاه در حال حاضر راهی مناطق دیگر شده، ما می‌دانیم که چه انتظاری داریم.

FreeBuds Pro 3 دارای فناوری پیشرفته حذف نویز فعال (ANC) 3.0 است. همچنین شامل تراشه Kirin A2 شده که از فناوری کد برای انتقال صدای قابل توجه ۱.۵ مگابیت بر ثانیه بدون نقص استفاده می‌کند. فراتر از کیفیت صدای استثنایی، FreeBuds Pro 3 بهبودهایی در کاهش نویز، عمر باتری و سایر بخش‌های کلیدی داشته است. وقتی صحبت از کاهش نویز به میان می‌آید، این هدفون از QuietCall 2.0 استفاده می‌کند که به طور قابل‌توجهی توانایی آن‌ها را برای کاهش نویز پس‌زمینه در طول تماس‌های تلفنی افزایش می‌دهد.

در مورد عمر باتری، هوآوی FreeBuds Pro 3 با یک بار شارژ، ۷ ساعت استفاده قابل توجهی را ارائه می‌دهد که در مجموع ۳۰ ساعت در صورت استفاده با کیس شارژ را رقم خواهد زد.

هدفون FreeBuds Pro 3 در راه بازارهای بیشتر

در اخبار مرتبط پیشتر، هوآوی برند جدید و فوق‌العاده خود به نام Ultimate Design را معرفی کرد. اکنون، این برند از اولین گوشی هوشمند در این مجموعه جدید به نام هوآوی Mate 60 RS Ultimate Design رونمایی به عمل آورد.

از نظر طراحی، Mate 60 RS Ultimate Design از میت ۵۰ RS پورشه دیزاین سال گذشته الهام گرفت. این دوربین همان زیبایی تهاجمی و در عین حال ظریف را دارد که دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی در وسط بدنه عقب است. بدنه این گوشی هوشمند از جنس سرامیک و فریم آن آلومینیومی بوده و در دو رنگ قرمز و مشکی موجود خواهد شد.

در جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش اولد LTPO تخت ۶.۸۲ اینچی با سه حفره دوربین وسط نمایشگر است. رزولوشن صفحه نمایش ۲۷۲۰ در ۱۲۶۰ پیکسل است و نرخ نوسازی تطبیقی از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین دارای ۱۴۴۰ هرتز کم نور PWM با فرکانس بالا و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز است. این صفحه نمایش قادر به تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ غنی بوده زیرا ۱۰۰درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

هوآوی Mate 60 RS Ultimate Design دارای سیستم دوربین مشابه با Mate 60 Pro+ است. دستگاه به سه لنز با عملکرد بالا در عقب مجهز شده است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم قابل تنظیم از F1.4 تا F4.0 می‌شود. سنسور اصلی دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای گرفتن عکس‌های ثابت است. همراه آن یک دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 هم تعبیه شد. علاوه بر این، یک دوربین تله فوتو فوق ماکرو ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F3.0، همچنین با OIS، و قابلیت اضافی فوکوس خودکار وجود دارد. زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر توسط حسگر دوربین قابل ارائه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا