اخبار تکنولوژی

هدفون JLab جی بادز لوکس معرفی شد

JLab با رونمایی از هدفون بی‌سیم JLab جی بادز لوکس وارد بازار هدفون‌های رده بالاتر شده است. هدف این هدفون ارائه یک تجربه شنیداری پریمیومی بدون برچسب قیمت بالا است.

از ویژگی‌های کلیدی هدفون JBuds Lux ANC می‌توان به صدای فراگیر با کیفیت آزمایشگاهی، حذف نویز فعال هوشمند، پشتیبانی از صدای فضایی و قابلیت‌های صوتی بلوتوث چند نقطه‌ای و بلوتوث LE اشاره کرد. درایورهای ۴۰ میلی‌متری نوید صدای گسترده را می‌دهند که با ۷۰ ساعت زمان پخش قابل توجه همراه است.

این هدفون کیفیت صدای غیرقابل انطباق با درایورهای ۴۰ میلیمتری را در اولویت قرار می‌دهد. ادعا می‌شود که با کیفیت صوتی پیشروان صنعت مانند سونی و بوز مطابقت دارد و برای وفادار ماندن به اهداف هنرمند، پخش با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.

فناوری Smart Active Noise Cancelling (ANC) با فیلتر کردن مؤثر نویزهای خارجی برای پخش صدای واضح و به حداقل رساندن نویزهای ناخواسته در حین تماس، تجربه شنیداری را افزایش می‌دهد. سفارشی‌سازی از طریق برنامه JLab در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه خود را با ویژگی‌هایی مانند حالت شنوایی ایمن و مجموعه‌ای از کنترل‌های EQ، از جمله سه تنظیمات پیش‌فرض: JLab Signature، Balanced و Bass Boost تنظیم کنند.

هدفون JLab جی بادز لوکس از راه رسید

JLab جی بادز لوکس

هدفون‌ بی‌سیم JBuds Lux ANC که برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده‌اند، دارای طراحی تاشو، پوشش‌های فوم ابری و هدبند برای راحتی هستند. قابلیت Bluetooth Multi-Point امکان اتصال بدون درز به دو دستگاه را فراهم می‌کند. این مدل با قیمت ۸۰ دلاری می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب سازد.

شرکت JLab یک شرکت آمریکایی تولیدکننده تجهیزات صوتی الکترونیکی است که در سال ۲۰۰۵ توسط جفری گریسون تأسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید هدفون‌های با سیم و بی‌سیم ارزان‌قیمت با کیفیت بالا شهرت داشت. با این حال، در سال‌های اخیر، JLab شروع به تولید طیف گسترده‌تری از محصولات صوتی از جمله اسپیکرهای بلوتوث، هدست‌های گیمینگ و ایربادز کرده است.

هدف JLab این است که محصولات صوتی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را برای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان ارائه دهد. این شرکت با تمرکز بر طراحی، عملکرد و قیمت محصولات خود توانسته است به این هدف دست یابد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این برند مراجعه نمایید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا