اخبار تکنولوژی

هدفون realme Buds Air 5 Pro راهی بازار جهانی شد

در هنگام اعلام رونمایی جهانی گوشی‌های realme 11 Pro و realme 11 Pro+، ریلمی فاش کرد که در حال آماده‌سازی یک هدفون جدید TWS است. در واقع این مدل هدفون realme Buds Air 5 Pro است.

این دستگاه قرار بوده در آینده نزدیک عرضه شود. به هر حال، هدفون راهی بازار چین شده است. هدفون Realme Buds Air 5 Pro دارای طراحی مینمالیستی، قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، استاندارد IPX5، بلوتوث ۵.۳ و پشتیبانی از کدک LDAC است.

با یک بار شارژ، این هدفون می‌تواند تا ۴۰ ساعت دوام بیاورد. به هر حال، realme Air 5 Pro در چین ۶۰ دلار قیمت داشته و قیمت جهانی مشخص نشد. در اخباری مرتبط به تازگی شرکت ریلمی رسما اعلام کرد که شاهرخ خان، ستاره هندی را به عنوان سفیر جدید برند خود منصوب کرد. این شرکت بازیگر محبوب را درست قبل از عرضه سری Realme 11 Pro در هند سفیر کرده است.

هدفون realme Buds Air 5 Pro به بازار جهانی رسید

این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند به تازگی سری Realme 11 را در بازار خانگی معرفی و عرضه کرد و در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های Pro برای بازار هند طی ماه‌های آینده است. با سفیر برند جدید، اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چهره سلبریتی هندی را در بازاریابی و سایر محتواهای تبلیغاتی برای مدل‌های آینده Realme 11 Pro و ۱۱ Pro+ در بازار هند شاهد باشیم.

این برند قبلاً در سال ۲۰۲۰ سلمان خان بازیگر هندی را به عنوان سفیر برند خود برای سری Realme 6 به کار گرفت. به طور مشابه، حتی در سال ۲۰۲۱ بازیکن کریکت هندی KL Rahul را به عنوان سفیر برند خود منصوب کرد. انتصاب شاهرخ خان نیز تنها چند روز پس از افشاگری، که نشان از تبدیل شدن سلبریتی به سفیر جدید برند بوده، می‌تواند جالب باشد.

باید منتظر ماند تا ریلمی بزودی محصولات بیشتری معرفی و عرضه کند. این کمپانی چینی در تلاش بوده دستگاه‌های حرفه‌ای را به مخاطبان خود ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا