اخبار تکنولوژی

هدفون Redmi Buds 6 Lite شیائومی معرفی شد

هدفون Redmi Buds 6 Lite در برخی بازارهای جهانی رونمایی شده است. محصول جدید شیائومی با طراحی داخل گوش با ساقه‌های گرد و نوک گوش سیلیکونی عرضه می‌شود. ادعا شده زمان پخش کلی تا ۳۸ ساعت را ارائه می‌دهد، این هدفون دارای باتری ۴۵ میلی آمپرساعتی است، در حالی که کیس شارژ دارای سلول باتری ۴۸۰ میلی آمپرساعتی است.

آنها تا ۴۰ دسی بل حذف نویز فعال (ANC) و کدک صوتی AAC را پشتیبانی می‌کنند. این هدفون‌ استریو بی‌سیم واقعی (TWS) به Redmi Buds 6 Active می‌پیوندند که در ماه آگوست در برخی بازارها معرفی شد. قیمت Redmi Buds 6 Lite بیش از ۱۴.۹۹ پوند (تقریباً ۱۷۰۰ روپیه) تعیین شده است. در بریتانیا، هدفون TWS در رنگ‌های سیاه و سفید موجود است. طبق گزارشات، آنها در سایر بازارهای منتخب اروپایی در دسترس هستند، جایی که آنها در رنگ سوم آبی نیز برخوردار است.

هدفون Redmi Buds 6 Lite به درایورهای دینامیک تیتانیوم ۱۲.۴ میلی‌متری و سیستم میکروفون دوگانه با پشتیبانی از فناوری کاهش نویز با پشتیبانی از هوش مصنوعی مجهز شده است. این هدفون دارای طراحی سنتی درون گوش با ساقه‌های گرد و نوک گوش سیلیکونی است. جلو کیس شارژ مغناطیسی هدفون دارای نشانگر پالس LED شکافی است.

گفته می‌شود هدفون TWS جدید ردمی تا ۴۰dB ANC را پشتیبانی می‌کند. آنها با برنامه Earbuds شیائومی سازگار هستند و با چهار حالت EQ از پیش نصب شده، یعنی “استاندارد”، “تقویت سه برابر”، “تقویت باس” و “تقویت صدا” عرضه می‌شوند. کاربران می‌توانند از برنامه برای شخصی‌سازی تنظیمات اکولایزر یا مدیریت سطوح ANC استفاده کنند. Redmi Buds 6 Lite اتصال بلوتوث ۵.۳ را در کنار پشتیبانی از کدک صوتی AAC ارائه می‌دهد.

هدفون Redmi Buds 6 Lite از راه رسید

ادعا می‌شود که Redmi Buds 6 Lite با یک بار شارژ با این کیس عمر باتری تا ۳۸ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد، در حالی که گفته می‌شود هدفون به تنهایی هفت ساعت طول می‌کشد. هر هدفون جداگانه دارای یک باتری ۴۵ میلی آمپرساعتی است، در حالی که کیس شارژ دارای یک باتری ۴۸۰ میلی آمپرساعتی و یک پورت شارژ USB Type-C است. وزن هر هدفون ۴.۲ گرم و کیس همراه با هدفون ۴۷ گرم وزن دارد.

در دیگر خبرها شیائومی کاملاً آماده است تا نسل بعدی گوشی‌های سری T، سری گوشی شیائومی ۱۴T را در یک رویداد رسمی که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی کند. سری ۱۴T شیائومی برخی از ویژگی‌های بسیار چشمگیر را در رده متوسط ​​پرمیوم به همراه خواهد داشت.

سری ۱۴T شیائومی نسخه‌ای از Redmi K70 Ultra خواهد بود که ماه گذشته در چین با Mix Flip و Mix Fold 4 معرفی شد. با این حال، نسخه جهانی سری شیائومی ۱۴T پیکربندی‌های دوربین متفاوتی خواهد داشت. سری شیائومی ۱۴T دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵Kبا نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود.

Xiaomi 14T اولین پردازنده مدیاتک Dimensity 8300 Ultra را ارائه خواهد کرد، در حالی که Xiaomi 14TPro از قدرتمندترین تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300+ استفاده می‌کند. این تراشه دارای امتیاز قابل توجه Antutu با بیش از ۲۳ میلیون امتیاز است. Xiaomi 14T Pro همچنین دارای یک تراشه گرافیکی مستقل D1 برای افزایش نرخ فریم بازی است و تجربه بازی بسیار کارآمد و روان را تضمین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا