اخبار تکنولوژی

فاش شدن نمونه تصاویر گوشی نوبیا Z60 Ultra

نوبیا در حال کار بر روی حداقل سه گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است، مانند سری Red Magic 9 Pro، نوبیا Z60 Ultra و نوبیا Z60 Fold که گفته می‌شود اولین گوشی تاشو این شرکت است.

سری Red Magic 9 Pro ابتدا در ۲۳ نوامبر معرفی خواهد شد، در حالی که انتظار می‌رود نوبیا Z60 Fold در سه ماهه اول ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد. در مورد Z60 Ultra، انتظار می‌رود اولین رونمایی آن در دسامبر سال جاری باشد. قبل از انتشار شایعات، نمونه‌های دوربین گرفته شده با استفاده از این دستگاه‌ها در Weibo منتشر شد.

به نظر می‌رسد که Ni Fei مدیرعامل Nubia در ابتدا نمونه‌هایی از دوربین Nubia Z60 Ultra را به اشتراک گذاشت و این تصاویر متعاقباً توسط کارشناس WHY LAB مجدداً به اشتراک گذاشته شد. نمونه ها بازتولید رنگ چشمگیر و محدوده پویا را برجسته می‌کنند. با این حال، جزئیات خاصی از پیکربندی دوربین به طور رسمی توسط Nubia تایید نشده است.

گوشی نوبیا Z60 Ultra در نزدیکی

نوبیا Z60 Ultra

یک تصویر فاش شده که در ماه آگوست منتشر شد، دو گوشی هوشمند با ماژول‌های دوربین دایره‌ای را نشان داد. در سمت چپ، Z50s Pro قرار دارد، در حالی که در سمت راست، با ماژول دوربین برجسته‌تر مشخص می‌شود، شایعه شده که نوبیا Z60 Ultra خواهد بود. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که Z60 Ultra ممکن است دارای سنسور دوربین اصلی ۱ اینچی ۳۵ میلی متری سونی IMX989 باشد. گزارش‌ها ادعا کردند که این دستگاه همچنین دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود.

دستگاه نوبیا NX721J که اخیراً در Geekbench مشاهده شد، می‌تواند Nubia Z60 Ultra آینده باشد. این لیست نشان داد که دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ خواهد بود. در اخبار مرتبط، نوبیا همچنین در حال کار بر روی مدل دیگری است که نوبیا Z50 SE نام دارد. دستگاهی که گفته می‌شود به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است، ممکن بوده در ماه دسامبر در کنار Z60 اولترا معرفی شود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و نوبیا معتقد بوده که دستگاه‌های پریمیومی و قابل توجهی را ارائه دهد. این شرکت هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند توانمند خود را معرفی کرده که از طراحی و ظاهری منحصربفرد برخوردار هستند. انتظار داریم بیشتر شایعات به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا