اخبار

موتورولا موتو Z3 Play در ۱۶ خرداد معرفی می‌شود

موتو Z3 Play نام محصول جدید کمپانی موتورولا است که گفته می‌شود در ۱۶ خرداد معرفی خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول و زمان معرفی آن به دست آوریم.
بر اساس اخبار و شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که کمپانی موتورولا قصد دارد به زودی محصول جدیدی را با نام موتو Z3 Play معرفی کند. اما شایعات تنها منبع ما برای اینکه محصول فوق به زودی معرفی می‌شود نیستند. بلکه این کمپانی آمریکایی اخیرا برگزاری رویداد Save The date در بزریل را تایید کرده و تاریخ این رویداد ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) است. در دعوتنامه‌ای که موتورولا برای این رویداد ارسال کرده است، تصویر دختری وجود دارد که یک تلفن هوشمند در دست خود گرفته است. با این اوصاف هیچ شکی نداریم که موتورولا در رویداد ماه آینده یک تلفن هوشمند را معرفی خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

موتو Z3 Play
از آنجایی که موتورولا موتو G5 و موتو E5 در برزیل معرفی شدند، انتظار می‌رود که محصول رویداد امسال موتو Z3 Play باشد. به لطف شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، اطلاع داریم که موتورولا محصول جدیدش را در نسخه‌های مختلف بر اساس میزان حافظه روانه بازار خواهد کرد.
موتورولا موتو زد ۳ پلی محصولی میان‌رده است که از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۳۶، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این محصول را نیز یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که مجهز به تکنولوژی شارژ TurboPower است. گفته می‌شود که دوربین پشتی این دستگاه از نوع دوگانه خواهد بود و دوربین سلفی آن نیز مجهز به سنسور ۸ مگاپیکسلی است. موتورولا موتور Z3 Play در ۱۶ خرداد در برزیل معرفی خواهد شد و احتمالا موتورولا رویداد‌های دیگری را نیز برای معرفی همین محصول در سایر بازار‌ها در همان دوره زمانی برگزار خواهد کرد. نظر شما در خصوص محصول جدید موتورولا چیست و چه انتظاراتی از آن دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا