اخبار

همراه ۲۰ دلاری وال مارت شرکت‌های بزرگ را به چالش می‌کشد

همراه ۲۰ دلاری وال مارت شرکت‌های بزرگ را به چالش می‌کشد

همراه 20 دلاری وال مارت

تلفن‌های همراه هوشمند این روزها جایگزین خوبی برای پخش‌کننده‌های موسیقی و فیلم سیار یا همان مدیا پلیرها شده‌اند. یکی از مدیا پلیرهای بسیار موفق در بازار را شاید بتوان آیپاد تاچ کمپانی اپل دانست که از تاریخ عرضه آن سال‌ها می‌گذرد اما تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته است مدیا پلیری با این امکانات و قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

برخی مواقع داشتن دستگاهی که نتوان با آن تماس صوتی برقرار کرده و یا به ارسال پیامک پرداخت اندکی سخت است. البته مطمئنا می‌توانید با پرداخت ۱۹۹ دلار و داشتن یک آیپاد تاچ به این خواسته برسید و یا این‌که می‌توانید با پرداخت نزدیک به ۱۸۰ دلار یک دستگاه اندرویدی خریده و سیم‌کارت خود را بر روی آن فعال نکنید.

تمامی این گزینه‌ها شدنی است اما شاید قیمت تمام شده برای شما اندکی بالا باشد. در همین راستا نیز هم‌اکنون کمپانی وال مارت تصمیم گرفته است تا با قیمت استثنایی ۲۰ دلار تلفن همراه اندرویدی جدیدی را وارد بازار کند.

این تلفن همراه هوشمند که تنها ۱۹٫۸۸ دلار قیمت دارد دارای صفحه نمایشی ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ است. رم این دستگاه نیز ۱ گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است که با استفاده از درگاه تعبیه شده قابل ارتقا است. البته وال مارت در این تلفن همراه هوشمند ارزان دست‌ودل بازی کرده و دوربین‌های جلو و عقب را نیز برای آن طراحی کرده است. پردازنده این تلفن همراه هوشمند اسنپ دراگون ۲۱۰ است که باتری ۱۸۹۰ آمپرساعتی نیز قدرت آن را تامین می‌کند. نسخه اندروید قرار گرفته بر روی این دستگاه هوشمند نیز ۶٫۰ است.

بااین‌حال نباید انتظار داشت که این دستگاه ۲۰ دلاری بتواند در آزمون سرعت و یا گرافیک پرچم‌دار دیگری را زیر پا گذاشته و برنده شود اما قدرت آن برای یک دستگاه هوشمند کوچک، ارزان و معمولی کافی است. البته این دستگاه نیز مانند دستگاه‌های هوشمند دیگر نقص‌هایی دارد برای مثال می‌توان محدود بودن زاویه دید صفحه نمایش و ضعف پخش صدا از جک هدفون را از نقص‌های اصلی این تلفن همراه هوشمند دانست.

نقاط قوت این تلفن همراه هوشمند نیز ظرفیت باتری خیلی خوب آن است که شما می‌توانید با خاموش کردن وای‌فای و روشن کردن حالت ذخیره باتری اندروید تا چند روز دستگاه خود را روشن نگه دارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا