اخبار تکنولوژی

هوآوی و معرفی گوشی Enjoy 60 Pro

شرکت هوآوی در یک رویدادی از چند محصول همچون گوشی Enjoy 60 Pro رونمایی کرد. دستگاهی که طراحی ساده و جذابی داشته و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک پردازنده اسنپدراگون ۶۸۹ شامل آن شده و خبری از پشتیبانی شبکه ۵G نیست. انجوی ۶۰ پرو دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی بوده و شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود. در سوی دیگر باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی هم در این مدل یافت می‌شود.

گوشی Enjoy 60 Pro از دوربین عقب دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. در سوی دیگر باید به حسگر اثرانگشت جانبی و پورت USB-C هم در کار است. این محصول هوآوی دارای Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس، ابعاد ۱۶۴در۷۵در ۸.۴ میلیمتری و وزن ۱۹۳ گرمی دارد. هواوی پیش فروش اکنون آغاز کرده و در نسخه پایه ۲۲۵ دلار و در نسخه رده بالاتر ۲۵۵ دلاری است.

گوشی Enjoy 60 Pro با طراحی شیک

در اخباری مرتبط شرکت هوآوی پیشتر در کنار تبلت MatePad Air، گوشی Enjoy 60 Pro را هم معرفی کرده است. این تبلت طراحی شیکی داشته و از سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برد. تبلت MatePad Air یک نمایشگر ۱۱.۵ اینچی IPS با وضوح ۲.۸کی داشته که از HDR Vivid پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد. سطح روشنایی دستگاه نیز به ۵۰۰ نیت می‌رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت هوآوی مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی برند چینی محصول دیگری را معرفی کرده و روانه بازار کند. این برند چینی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می‌دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا