اخبار تکنولوژی

هوآوی یک نسخه جدید از گوشی P60 Pro را عرضه کرد

هواوی به‌طور غیرمنتظره‌ای از نسخه جدید گوشی P60 Pro  رونمایی کرد. برند چینی سعی کرده با نسخه جدید مخاطبانی که به دنبال گزینه‌ای با پیکربندی خوش قیمت هستند، جلب کند.

این دستگاه قبلا با حافظه ۸/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به فروش رسید. اما اکنون این گوشی هوشمند در چین با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می‌رسد. قیمت این محصول جدید ۹۲۰ دلار بوده و اینکه آیا تغییر دستگاه در بازار جهانی هم خواهد بود یا خیر مشخص نیست.

هوآوی P60 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با ماتریس LTPO OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ مجهز شده و در عقب سه حسگر ۴۸ مگاپیکسلی/۱۳ مگاپیکسلی/۴۸ مگاپیکسلی دارد و از باتری ۴۸۱۵ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. این گوشی به شارژ سریع ۸۸ واتی تجهیز شده و با استاندارد ضدآب IP68 و بلندگوهای استریو راهی بازار می‌شود.

گوشی P60 Pro در پیکربندی جدید

در دیگر خبرها شرکت هوآوی در یک رویدادی از چند محصول همچون گوشی Enjoy 60 Pro رونمایی کرد. دستگاهی که طراحی ساده و جذابی داشته و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک پردازنده اسنپدراگون ۶۸۹ شامل آن شده و خبری از پشتیبانی شبکه ۵G نیست. انجوی ۶۰ پرو دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی بوده و شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود. در سوی دیگر باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی هم در این مدل یافت می‌شود.

گوشی Enjoy 60 Pro از دوربین عقب دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. در سوی دیگر باید به حسگر اثرانگشت جانبی و پورت USB-C هم در کار است. این محصول هوآوی دارای Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس، ابعاد ۱۶۴در۷۵در ۸.۴ میلیمتری و وزن ۱۹۳ گرمی دارد. هواوی پیش فروش اکنون آغاز کرده و در نسخه پایه ۲۲۵ دلار و در نسخه رده بالاتر ۲۵۵ دلاری است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا