اخبار تکنولوژی

هوآوی Nova 11i با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی از محصول میان رده خود در آفریقا جنوبی رونمایی کرد. این مدل هوآوی Nova 11i نام داشته و بخشی از سری نوا ۱۱ این برند چینی به حساب می‌آید.

 این گجت دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD  با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداریی لمسی ۲۷۰ هرتز است. دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ و ۸ گیگابایت رم همراه شده و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل تهیه است.

هوآوی Nova 11i همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۰ واتی مجهز شده و دوربین اصلی دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Histen 8.1 Audio دارد. متاسفانه قیمت و تاریخ عرضه Nova 11i هنوز مشخص نیست. تنها فاش شده که این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی ستاره‌ای و سبز نعنایی عرضه خواهد شد.

هوآوی Nova 11i با طراحی شیک

هوآوی Nova 11i

در دیگر خبرها پیشتر هوآوی از گوشی Enjoy 60X با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی خود رونمایی کرد. دستگاهی که این ویژگی را باید نقطه عطف آن به حساب آورد.

این گوشی به نمایشگر ۶.۹ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح +FHD مجهز شد. در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم پرداخت.

گوشی Enjoy 60X از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با کمک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی سرعت شارژ آن تنها ۲۲ وات بوده و به عنوان یک پاوربانک همراه به خوبی عمل خواهد کرد. سیستم عامل این دستگاه HarmonyOS 3.0 است و خبری از سرویس‌های گوگل روی آن نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا