اخبار

هواوی پرچمدار جدید خود Mate 9 را در مونیخ آلمان رونمایی کرد

به همراه گوشی لوکس PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9

هواوی پرچمدار جدید خود Mate 9 را رونمایی کرد

 

mate 9 porsche-design

 
شرکت هواوی پنجشنبه گذشته با حضور خبرنگاران در شهر مونیخ آلمان از دو گوشی هوشمند سری Mate 9 مبتنی بر اندروید ۷٫۰ و گجت پوشیدنی Huawei Fit رونمایی کرد.
سری جدید Mate شامل فبلت هوشمند Huawei Mate 9 و گوشی لوکس PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9 است که این گوشی با همکاری PORSCHE  سازنده ماشین های لوکس ساخته شده است.
هواوی در ادامه موفقیت های سری Mate اکنون نسل جدید فبلت هایش را با طراحی زیباتر، پردازنده قدرتمندتر ، اندروید جدیدتر، فناوری سوپرشارژ و UX خارق العاده ساخته است.
ریچارد یو، مدیر گروه لوازم الکترونیک مصرفی هواوی در این مراسم گفت: برای ساخت سری جدید Mate ما کارمان را با یک سوال ساده شروع کردیم؛ چطور می توانیم تمامی مشخصات و ویژگی های یک گوشی را ارتقا دهیم؟ ما می دانیم که داشتن یک گوشی سریع و کاربردی برای مدیران و کاربران حرفه ای فقط یک موضوع ساده است. آنها یک طراحی زیبا و ویژگی های قابل لمس می خواهند پس ما دو گوشی جدید با سخت افزار و نرم افزار پیشرفته برای آنها ساختیم که هم در بیرون و هم درون فوق العاده هستند.
Mate 9 که مانند سری قبلی از بدنه فلزی و طراحی بسیار باریک و زیبا بهره می برد دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی Full HD است. میت ۹ این بار تنها با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی و حافظه چهار گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.
از مشخصات بارز سری Mate 9 می توان به پردازنده Kirin 960 که قدرتمندترین پردازنده حال حاضر در جهان است اشاره کرد. از سوی دیگر می توان رابط کاربری جدید EMUI 5.0 که بر مبنای تجربه کاربری بازطراحی شده را نام برد. همچنین با باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری و فناوری Supercharge بعد از ۲۰ دقیقه شارژ کردن گوشی می توانید یک روز کامل با گوشی کار کنید. نسل دوم دوربین های دوگانه لایکا با سنسور رنگی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سیاه و سفید ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ترکیبی دو برابر و فوکوس اتوماتیک ۱-۴ از دیگر ویژگی های Mate 9 است.
 

mate-9-porsche

 
بر اساس این گزارش، استفاده از پردازنده پیشرفته Kirin 960 به همراه الگورتیم یادگیری ماشین هواوی در Mate 9 باعث می شود سرعت و روان بودن گوشی تان حتی بعد از ۱۸ ماه استفاده هم پایین نیاید.
این پردازنده  هشت هسته ای شامل چهار هسته Cortex A53 و چهار هسته Cortex A73 و هشت هسته گرافیکی Mali G71 است. پردازنده جدید ، های سیلیکون هواوی مصرف انرژی را تا ۱۵ درصد نسبت به نسل قبل کاهش می دهد. همچنین قدرت پردازش گرفیکی در این پردازنده تا ۱۸۰ درصد را ارتقا یافته و بهره وری انرژی تا ۴۰ درصد افزایش یافته است. پردازنده گرافیکی Kirin 960 با بهره مندی از استاندارد گرافیک Vulkan  روی آندروید ۷٫۰ کارایی گرافیکی را تا ۴۰۰ درصد افزایش داده است. Mate 9 در رنگ های مشکی خاکستری نقره ای، طلایی، قهوه ای و سفید به بازار عرضه خواهد شد.
اما مدل PORSCHE DESIGN میت ۹ که به صورت محدود عرضه می شود یک گوشی لوکس ۵٫۵ اینچی با صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده است که دارای ۶ گیگابایت حافظه و ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی است. این گوشی با طراحی اختصاصی PORSCHE تنها در رنگ مشکی گرافیتی به بازار عرضه خواهد شد.
 

huawei-mate-9

 
هواوی در این مراسم علاوه بر معرفی سری Mate 9 از گجت پوشیدنی Huawei Fit نیز رونمایی کرد که یک ساعت هوشمند برای کاربردهای ورزشی و سلامتی است. از ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به حسگر ضربان قلب، قدم شمار اتوماتیک و تنظیم خواب اشاره کرد. Huawei Fit اولین ساعت هوشمندی است که گواهینامه دقت و اطمینان TÜV-WT را دریافت کرده است. این گجت پوشیدنی در رنگ های خاکستری و نقره ای روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا