اخبار

هواوی Mate S2 در تنا ظاهر شد؛ طراجی مشابه نکسوس ۶پی

گفته می‌شود که هواوی Mate S2 در تنا خودنمایی کرده است. کنفرانس هواوی در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) درست یک روز قبل از آغاز کنفرانس IFA 2016 برلین، برگزار خواهد شد. پیش از این گزارش شده بود که هواوی قصد دارد تا هواوی میت ۹ (Mate 9) را در این کنفرانس معرفی کند. چندی بعد جزئیات این دستگاه از طریق پایگاه داده بنچمارک GFXbench منتشر شد و بعد از آن معلوم شد که این بنچمارک می‌تواند به هواوی Mate S2 تعلق داشته باشد و نه مدل میت ۹ .
اکنون تصاویری در آژانس رگولاتوری چین ظاهر شده که می‌تواند مربوط به هواوی Mate S2 باشد. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه شباهت قابل توجهی به Nexus 6P داشته که در سال گذشته معرفی شد. موقعیت قرارگیری سنسور اثر انگشت و طراحی هر دو گوشی تقریبا به هم شبیه است. وب‌ سایت تنا تاکنون مشخصات این دیوایس را آشکار نکرده است.
اگر قرار باشد که بنچمارک GFXbench را اساس کار قرار دهیم، مشخصات هواوی میت S2 این گونه خواهد بود. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و احتمالا مبتنی بر آخرین نسخه شیرین اندروید، اندروید ۷٫۰ نوقا خواهد بود. چیپست ۸ هسته‌ای Kirin 960 با سرعت پردازشی ۲٫۶ گیگاهرتز، مغز متفکر این فبلت را تشکیل داده و پردازنده گرافیکی Mali T880 کارهای گرافیکی را هندل می‌کند. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهند.
 

هواوی Mate S2

هواوی Mate S2

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی رو به عقب بخشی از این اسمارت فون را شامل شده؛ اما در لیست جی اف ایکس بنچ برای قسمت ثبت تصاویر یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی رو به جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدیویی، ذکر شده است.
قیمت هواوی Mate S2 هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ اما در برخی گزارش‌ها با توجه به قیمت‌ گذاری برای مدل Mate S سال گذشته، مبلغ ۳۵۰۰ یوان (حدود ۵۲۸ دلار) اعلام شده است.
 
هواوی Mate S2
موبایل Huawei Mate S2 احتمالا به زودی در بازارهای چین خودنمایی خواهد کرد. درواقع ماهیت TENNA این گونه است. معمولا قبل از آن که دستگاهی بخواهد به بازارهای چین وارد شود، ابتدا در این آژانس رگولاتوری خودنمایی می‌کند. هنوز سردرگمی‌هایی درباره مشخصات این گوشی وجود دارد. مطمئنا در روزهای آتی شفاف سازی‌های بیشتری صورت خواهد گرفت.
 

منبعgizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا