اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی Gemini Live برای گوشی های گلکسی منتشر شد

نسخه پیشرفته دستیار هوش مصنوعی Gemini گوگل، هوش مصنوعی Gemini Live، پیش از عرضه سری پیکسل ۹ به گوشی‌های هوشمند سامسونگ می‌رسد. بنابراین، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که به Gemini Live دسترسی دارند.

روز گذشته و اخیرا معرفی سری پیکسل ۹، گوگل اعلام کرد که Gemini Live، نسخه پیشرفته دستیار هوش مصنوعی Gemini آن، بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پیکسل و سامسونگ در دسترس خواهد بود. امروز، جمینی Live شروع به عرضه آن روی تلفن‌ها و تبلت‌ها کرده است. این فقط برای کسانی در دسترس خواهد بود که مشترک نسخه پولی Gemini هستند.

شما می‌توانید با جمینی لایو مکالمات مداومی داشته باشید، همانطور که با یک فرد عادی می‌توانید. می‌توانید وقتی صحبت می‌کند آن را قطع کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد چیزی کسب کنید و بعداً به موضوع بازگردید. برنامه‌های افزودنی Gemini (ادغام) با سایر سرویس‌های Google، مانند Calendar، Drive، Gmail، Keep، YouTube و YouTube Music، هنوز برای Gemini Live در دسترس نیستند. این افزونه‌ها در ماه‌های آینده در دسترس خواهند بود.

هنگامی که Gemini Live را فعال می‌کنید، یک نشان شکل موج در گوشه پایین سمت راست با یک نماد کوچک درخشان می‌بینید. مقدمه آن نحوه استفاده از آن را توضیح می‌دهد. می‌توانید مکالمه را نگه دارید یا با استفاده از دو دکمه اختصاصی آن را پایان دهید. رابط کاربری Gemini Live بسیار تمیز است و کل صفحه را اشغال می‌کند اما سایر برنامه‌ها را در پس زمینه نشان می‌دهد.

هوش مصنوعی Gemini Live برای کاربران پرو

ده گزینه صوتی Gemini Live برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید ویژگی «وقفه در پاسخ‌های زنده» را در تنظیمات برنامه تغییر دهید. Gemini Live فقط به زبان انگلیسی در دسترس است و پشتیبانی از زبان‌های دیگر ممکن است در ماه‌های آینده راه اندازی شود. در چند سال گذشته، دستیار صوتی دیجیتال داخلی سامسونگ، بیکسبی، به اندازه سیری اپل و جمینی گوگل، امکانات جدیدی دریافت نکرده است.

با این حال، سامسونگ اعلام کرده است که بیکسبی در اواخر امسال به‌روزرسانی‌های مبتنی بر LLM را دریافت خواهد کرد. بیکسبی دستورات صوتی زبان طبیعی را به روشی بسیار بهتر درک می‌کند. این می تواند با بروزرسانی One UI 7.0 منتشر شود. شرکت گوگل این ویژگی را برای کاربران بیشتری منتشر خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا