اخبار تکنولوژی

گوشی Realme 12 5G در نزدیکی معرفی

Realme قرار است سری گوشی‌های هوشمند Realme 12 را در تاریخ ۶ مارس معرفی کند. در حالی که این شرکت ورود گوشی Realme 12+ 5G را تایید کرده، مشخص نیست چه گوشی دیگری در کنار آن معرفی خواهد شد. شایعات بیان کردند که این برند ممکن است گوشی Realme 12 5G را همراه با ۱۲پلاس معرفی کند.

گزارش اخیر مشخصات کلیدی یک گوشی Realme آینده با شماره مدل RMX3999 را فاش کرد. همین دستگاه در پایگاه داده پلتفرم گواهی SIRIM مالزی ظاهر شده که از طریق آن نام نهایی آن فاش شده است. گواهی SIRIM نشان داده که گوشی RMX3999 ریلمی در بازار مالزی دارای نام Realme 12 5G خواهد بود. دستگاه مذکور قبلاً در سایر پلتفرم‌های صدور گواهی، مانند مرجع BIS هند، FCC، EEC اروپا و نهادهای صدور گواهی اندونزی، مانند TKDN و SDPPI دیده شده است.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که Realme 12 5G می‌تواند شبیه Realme C67 5G باشد. گفته می‌شود که دارای یک پنل ۶.۷۲ اینچی IPS LCD است که از وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این دستگاه ممکن است به یک حسگر اثر انگشت جانبی مجهز شود.

گوشی Realme 12 5G در دو قدمی معرفی

در بخش سخت افزار، Realme 12 5G دارای چیپست Dimensity 6100 Plus خواهد بود. ممکن است یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی داشته باشد. گواهی FCC برای Realme 12 5G نشان داد که زبان طراحی آن مشابه Realme 12+ 5G خواهد بود. گمان می‌رود این دستگاه دارای یک سیستم دوربین دوگانه باشد، اما جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نیست. انتظار رفته این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 5 عرضه شود.

به غیر از Realme 12 و ۱۲پلاس، گفته می‌شود که این شرکت روی Realme 12 Lite نیز کار می‌کند. هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی راه‌اندازی دستگاه وجود ندارد، اما گفته می‌شود که مشابه Realme C67 (4G) است. ریلمی امیدوارست با معرفی گوشی جدید بتواند نظر علاقمندان را جلب کند.

این شرکت چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند که دارای طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند. همچنین انتظار رفته بزودی شاهد مدل‌های جدیدی باشیم که در طراحی و مشخصات شگفت انگیز هستند. پیدا نیست چه تاریخی باید مدل جدید را شاهد باشیم.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا