اخبار

وان پلاس ۶ با اسنپ دراگون ۸۴۵ در راه است

وان پلاس ۶

در هفته‌های نهایی سال گذشته میلادی، فهرستی از تلفن‌های همراه هوشمند احتمالی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ روانه رسانه‌ها شد. در میان این لیست نام وان پلاس ۶ نیز در کنار تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار سایر کمپانی‌ها نظیر سامسونگ به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که مقامات وان پلاس اعلام کرده‌اند که پرچم‌دار جدید آن‌ها که به‌احتمال بسیار زیاد در ماه ژوئن سال جاری میلادی رونمایی شده و به بازار عرضه می‌شود وان پلاس ۶ نام داشته و به جدیدترین پردازنده کمپانی کوالکام یعنی اسنپ دراگون مجهز خواهد بود. در همین راستا نیز اصحاب رسانه طی مصاحبه‌ای با پیت لاو به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی کمپانی وان پلاس هردوی این اطلاعات را تائید کرده است.
لاو در این رابطه اظهار داشت که این کمپانی گزینه و انتخاب دیگری به‌غیراز استفاده از اسنپ دراگون ۸۴۵ بر روی تلفن همراه جدید و پرم دار خود ندارد. همچنین او تائید کرد که این تلفن همراه هوشمند به‌احتمال بسیار قوی در سه‌ماهه دوم سال ۲۱۸ میلادی رونمایی می‌شود که البته این بازه زمانی در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد. بااین‌حال جالب است بدانید که لاو به‌صورت قطعی نام وان پلاس ۶ را برای این دستگاه به تائید نرسانده است اما منطق نشان می‌دهد که این دستگاه بانام وان پلاس ۶ عرضه شود.
به‌علاوه لاو هنوز مطمئن نیست که آیا کمپانی وان پلاس دستگاه دومی را در سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی خواهد مرد و یا خیر اما با توجه به رویه‌ای که این کمپانی در عرضه تلفن‌های همراه خود داشته است انتظار می‌رود که دستگاهی به نام وان پلاس ۶T نیز در سال جاری توسط این کمپانی عرضه شود.
درنهایت، این کمپانی چینی به دنبال این است که با اپراتورهای آمریکایی برای فروش دستگاهش قراردادهایی را به ثبت برساند. لاو دراین‌باره اظهار داشت که:«اگر فرصت درست و زمان درست با یکدیگر مهیا شوند از این آزمایش بسیار خرسند می‌شویم.» بااین‌وجود، ارائه اطلاعاتی درباره زمان انعقاد این قرارداد هنوز در دسترس نیست. بااین‌حال باید دید که آیا وان پلاس موفق می‌شود تا نظر کمپانی‌ها و اپراتورهای آمریکایی را برای انعقاد قرارداد جلب کند یا خیر. این نکته زمانی از اهمیت بسیار زیاد برخوردار می‌شود که بدانیم کمپانی هواوی اخیراً در این تلاش ناکام مانده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا