اخبار تکنولوژی

وان پلاس ۱۳ به سه حسگر ۵۰ مگاپیکسل مجهز است

وان پلاس همه آماده است تا گوشی وان پلاس ۱۳ را در هفته آینده معرفی کند. در فاصله کمی بیش از یک هفته تا پایان، این شرکت اکنون ویژگی‌های دوربین و نمونه‌های دوربین این گوشی هوشمند پرچمدار را فاش کرده است.

OnePlus 13 همانند مدل قبلی خود دارای یک دوربین سه گانه با برند هاسلبلاد خواهد بود. این برند همچنین یک ویدیوی جعبه گشایی سریع از گوشی را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را آشکار می‌کند. علاوه بر این، قیمت این گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. OnePlus جزئیات دوربین وان پلاس ۱۳ را از طریق پست Weibo فاش کرد.

همانند OnePlus 12، نسخه بعدی دارای دوربین‌های سه گانه در عقب خواهد بود که به طور مشترک توسط OnePlus و Hasselblad توسعه داده شده است. سیستم دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-808 با سایز ۱/۱.۹۵ اینچ، دیافراگم f/2.6 و پشتیبانی از OIS می‌شود. این گوشی همچنین دارای سنسور تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه خواهد بود.

تایید شده است که گوشی وان پلاس ۱۳ از الگوریتم تصویری مشابه سری اوپو Find X8 استفاده می‌کند. این برند چند نمونه دوربین را برای نشان دادن قابلیت های دستگاه آینده منتشر کرده است. علاوه بر این، ویدیوی کوتاه رسمی جعبه گشایی OnePlus 13 در Weibo منتشر شد. این ویدئو تضمین می‌کند که با ColorOS 15 خارج از جعبه عرضه خواهد شد. گوشی در یک جعبه مستطیلی قرمز نشان داده شد. با صفحه تخت و حاشیه‌های باریک در اطراف دیده می‌شود.

در همین حال، یکی از کاربران ایکس Tech Home (TechHome100@) لیست وان پلاس ۱۳ را به صورت آنلاین با برچسب قیمت ۴۶۹۹ یوان مشاهده کرد. این ۴۰۰ یوان  بیشتر از OnePlus 12 است که با قیمت ۴۲۹۹ یوان برای مدل پایه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

گوشی وان پلاس ۱۳ با دوربین بهتر

گوشی وان پلاس ۱۳ با چیپست جدید معرفی شده Snapdragon 8 Elite همراه خواهد بود که با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. همچنین از شارژ بی سیم مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد.

در دیگر خبرها وان پلاس ۱۳R قرار است تا پایان ماه جاری در بازار چین عرضه شود. شایعاتی مبنی بر اینکه سری وان پلاس ۱۳ نیز بزودی برای بازار جهانی عرضه خواهد شد، منتشر شده است. ما اخیراً وان پلاس ۱۳ ادعایی را در گواهی TAF با شماره مدل “PJZ110” مشاهده کردیم، در حالی که نسخه جهانی با شماره مدل “CPH2653” مشخصات باتری را فاش کرد. یک گواهی جدید بیشتر تایید می‌کند که سری وان پلاس ۱۳ برای بازار جهانی شامل وان پلاس ۱۳R نیز می‌شود.

این گوشی هوشمند برای اولین بار توسط افرادی در ۹۱Mobiles مشاهده شد. در گواهی SIRIM با شماره مدل “CPH2645” ذکر شده و نام آن نیز از طریق این گواهی تایید شد. به غیر از نام، گواهی اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک نمی‌گذارد. با این حال، اگر روند گذشته را در نظر بگیریم، جایی که وان پلاس Ace 3 به عنوان ۱۲R وارد بازارهای جهانی شد، می‌توان انتظار داشت که این بار نیز همین اتفاق بیفتد، وان پلاس Ace 5 در چین و وان پلاس ۱۳R برای بازارهای جهانی.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا