اخبار تکنولوژی

وان پلاس ۱۳ دارای طراحی منحصربفردی خواهد بود

بسیاری از برندها در حال حاضر تست گوشی‌های هوشمند با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را آغاز کرده‌اند و در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ شاهد مدل‌هایی با پردازنده جدید خواهیم بود. اما برندها تنها به آزمایش تراشه‌های با کارایی بالا محدود نشده، بلکه در طراحی محصولات خود نیز تغییراتی ایجاد می‌کنند. در این بین باید به وان پلاس اشاره کرد که قصد دارد طراحی وان پلاس ۱۳ را دست‌خوش تغییری کند.

Digital Chat Station گزارش می‌دهد که وان پلاس در حال آزمایش داخلی محصولات Snapdragon 8 Gen 4 Prototype است و این برند به زبان طراحی متفاوتی روی خواهد آورد. این به آن دلیل بوده که نمونه اولیه دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ که در حال آزمایش است، شایعه شده که لولای فولادی ضد زنگ و طراحی دایره‌ای Deco در گوشه بالا سمت چپ را ندارد.

ما نمی دانیم این چقدر درست است. البته Oneplus می‌تواند تغییراتی را در Oneplus 13 جدید ایجاد کند. در آینده خواهیم دید که آیا این اطلاعات صحت دارد یا خیر. با اشاره به اسنپدراگون ۸ نسل ۴، گفته می‌شود تراشه جدید عملکردی نزدیک به تراشه M3 اپل دارد. کنجکاو هستیم که ۸ نسل ۴ چه کاری می‌تواند انجام دهد، که وعده داده شده تجربه بهتری را در مقایسه با A18 در سری آیفون ۱۶ ارائه خواهد داد.

وان پلاس ۱۳ با طراحی متفاوت همراه است

اگرچه نتایج Geekbench 6 که چند هفته پیش به بیرون درز کرد، نشان دهنده یک سال عالی برای طرف اندروید است، قبل از اینکه همه چیز را بدانیم زمان می‌برد. تولیدکنندگان دیگری مانند شیائومی نیز در حال آزمایش گوشی‌های هوشمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ هستند. اگر اطلاعات درست باشد، کاربران باید منتظر گوشی‌های اندرویدی جدید باشند. مانند همه کاربران، ما مشتاقانه منتظر اواخر سال ۲۰۲۴ هستیم.

وان پلاس اخیرا گوشی‌های هوشمند جدید خود با نام وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۲ آر را در سطح جهانی عرضه کرد. به طور قابل توجهی، این شرکت وقت خود را برای ارائه یک به‌روزرسانی قابل توجه ۶.۵ گیگابایتی برای OnePlus 12 تنها چند هفته پس از انتشار اولیه آن تلف نکرد.

در حال حاضر، OnePlus همچنین عرضه اولین به‌روزرسانی نرم افزاری را برای آخرین گوشی هوشمند نیمه پرچمدار خود، OnePlus 12R، آغاز کرده است. این آپدیت که در حال حاضر در هند با نسخه سیستم عامل OxygenOS v14.0.0.307 (EX01) عرضه می‌شود، ۴۰۰ مگابایت حجم دارد. این به‌روزرسانی اولیه بر رفع اشکالات و بهبود بخش‌های کلیدی مانند عملکرد دوربین، پایداری شبکه و بهره‌وری انرژی تمرکز دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا