اخبار تکنولوژی

وان پلاس Nord 4 واجد شرایط ۶ سال دریافت بروزرسانی است

در ماه فوریه، وان پلاس به گوگل و سامسونگ برای ارائه هفت سال پشتیبانی نرم افزاری روی پرچمداران خود پاسخ داد و گفت که هر چیزی بیش از پنج سال از نظر مالی منطقی نیست. پنج ماه بعد، به نظر می‌رسد این شرکت چینی نظر خود را تغییر داده است. کیندر لیو، مدیر اجرایی OnePlus به تازگی به Digital Trends گفته است که وان پلاس Nord 4 آینده شش سال از زمان عرضه آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی برای پرچمداران وان پلاس مانند ۱۲ می‌افتد، چرا که تاکنون تنها وعده‌های پنج ساله به‌روزرسانی برای آن‌ها داده شده است. ما فرض می‌کنیم که آن‌ها نیز شش عدد دریافت خواهند کرد، اما آیا این در مورد دستگاه‌هایی که قبلاً عرضه شده‌اند صدق می‌کند یا فقط برای وان پلاس ۱۳ در آینده؟

اینها هنوز سؤالات بی پاسخی هستند، اما چیزی که اکنون می‌دانیم این است که وان پلاس Nord 4 دقیقاً مانند OnePlus 11 و OnePlus 12 چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید دریافت می‌کند. جالب اینجاست که نورد ۴ برای یک سال بیشتر در مقایسه با Galaxy A55 سامسونگ پشتیبانی می‌شود.   A35 نیز ۵ سال آپدیت خواهد شد و A55 می‌تواند یکی از رقبای اصلی آن باشد، بنابراین نورد ۴ در اینجا برای کسانی که به چنین چیزهایی اهمیت می‌دهند یک مزیت خواهد داشت.

نورد ۴ همچنین طراحی بسیار منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورد که از ساختار یکپارچه فلزی استفاده می‌کند که برای چند سال از دنیای موبایل گم شده است، ما سری One M اچ تی سی را برای آن به یاد می‌آوریم، اما مدت‌هاست که دیگر خبری از آن نیست. به گفته لیو از OnePlus، این برای “دوام، زیبایی، ماندگاری و استحکام” انتخاب شده است. لیو در پاسخ به این سوال که چرا تلفن‌های فلزی مسیر نامشخصی را طی کردند، می‌گوید همه اینها به ۵G و تعداد دیوانه‌وار آنتن‌های مورد نیاز مربوط می‌شود، زیرا فلز با سیگنال‌ها تداخل دارد.

وان پلاس Nord 4 آپدیت بیشتری دریافت می کند

آنتن های Nord 4 بیش از ۵۰ درصد کوچک‌تر از قبل هستند و به گونه‌ای استراتژیک قرار گرفته‌اند که بدنه سیگنال را مختل نمی‌کند. این دستگاه همچنین دارای درج‌های پلاستیکی در مکان‌هایی مانند پایین قسمت عقب است تا سیگنال را از خود عبور دهد. Nord 4 توسط TÜV SÜD با شبیه سازی ۷۲ ماه استفاده آزمایش شد و گواهی آن را دارد که پس از مدتی مانند روز اول روان باقی بماند. این گوشی در تاریخ ۱۶ جولای رونمایی خواهد شد.

در دیگر خبرها تبلت وان پلاس پد ۲ در تاریخ ۱۶ جولای طی رویداد رونمایی تابستانی OnePlus در میلان ایتالیا به صورت جهانی عرضه می‌شود. این تبلت در کنار OnePlus Nord 4، Watch 2R و Nord Buds 3 Pro عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این مدل جانشین OnePlus Pad شود که در فوریه ۲۰۲۳ رونمایی شد. نسخه جهانی وان پلاس پد ۲ نسخه جدید OnePlus Pad Pro است که در ژوئن سال جاری در چین معرفی شد. یک مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات کلیدی لو رفته این تبلت را به اشتراک گذاشته و عرضه آن در هند را پیشنهاد کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا